Dat is dan jammer, ik had mee willen maken hoe dat in de praktijk te werk ging, beetje kippetjes doodslaan...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat gebeurt met machines tegenwoordig.
Ik zit verstopt in het kolenhok zodat ze me niet vinden, goed he
Eet maar niet op hoorquote:
Zeg doe eens lief wil je!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef NX het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, ik had mee willen maken hoe dat in de praktijk te werk ging, beetje kippetjes doodslaan...
Je wou toch dippen? Mammoetjus, je weet wel, Biancavia enzo ...quote:
Geen idee, vertel eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Je wou toch dippen? Mammoetjus, je weet wel, Biancavia enzo ...
Toch?![]()
Volgens mij heeft EUC's familie een erfelijk ziekte, down syndroom...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief wil je!
Euc's vriendin heeft een heel teer zieltje ja!
Ja hallo, laat je me gvd een week geleden in alle vroegte naar de bakker draven voor een stokbrood, was je zo beschonken dan?quote:
Mongooltjes zijn ook liev hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft EUC's familie een erfelijk ziekte, down syndroom...
/Edit
Ben je ook lid van het familie?
fa·mi·lie (de ~ (v.), ~s)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef NX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft EUC's familie een erfelijk ziekte, down syndroom...
/Edit
Ben je ook lid van het familie?
Sorry, dat was ik vergeten...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hallo, laat je me gvd een week geleden in alle vroegte naar de bakker draven voor een stokbrood, was je zo beschonken dan?
Blijft wel liev hoor![]()
2 stemmen voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik doe nooit aan leeftijdsdiscriminatie!
Tuurlijk, jou altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik vergeten...
Het spijt me nog steeds daarvan, vergeef je me?
Hoe durf je mijn zusje een BrEeZaH-hoer te noemen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Thrilled het volgende:
Volwassen op je 9e amehoela!
Ik heb op dit moment een meisje in mn msn (is er inmiddels al weer uit...) die is 11, schijnt vorig jaar ontmaagd te zijn en is ongesteld, en wilde wat met mij beginnen... ze gaf niet aan 11 te zijn btw
Je bent met 18 pas officeel volwassen, en als je het hebt over kinderen die zich volwassen voelen of volwassen denken is wel iets anders... Als je aan een willekeurig pubermeisje (lees: BrEeZaH-hoer) vraagt of je vind dat ze al "volwassen" zijn, kan je bij iedereen een volmondig "JA" verwachten.
En dan is het ook nog je achternichtje?? sick fuck
Ik doe wel aan leeftijdsdiscriminatie, maar pas vanaf 35+quote:
Nu probeer je ook nog eens de wijsneus uit te hangen, ik weet echt niet meer wat ik over je moet denken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fa·mi·lie (de ~ (v.), ~s)
![]()
Nee ben geen lid, slechts een goede huisvriend![]()
9 en 18 jaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef Euc- het volgende:
Wat een klote mods hier zeg, gooi hem dan voor 1 uur dicht! Nu heb ik 10 euro verloren
Iemand van 10 is ook al behoorlijk vol(groeid)wassen anders hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Thrilled het volgende:
Volwassen op je 9e amehoela!
Ik heb op dit moment een meisje in mn msn (is er inmiddels al weer uit...) die is 11, schijnt vorig jaar ontmaagd te zijn en is ongesteld, en wilde wat met mij beginnen... ze gaf niet aan 11 te zijn btw
Je bent met 18 pas officeel volwassen, en als je het hebt over kinderen die zich volwassen voelen of volwassen denken is wel iets anders... Als je aan een willekeurig pubermeisje (lees: BrEeZaH-hoer) vraagt of je vind dat ze al "volwassen" zijn, kan je bij iedereen een volmondig "JA" verwachten.
En dan is het ook nog je achternichtje?? sick fuck
Oeh, 't is jouw zusje?! Triootje dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe durf je mijn zusje een BrEeZaH-hoer te noemen!
Ze is wel degelijk volwassen hoor! Ze kan zelfs al afwassen, nou welk meisje van 9 kan dit nou al?
En een achternichtje neuken, dat mag toch gewoon???
je post dat om 2 over 1 anders hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
9 en 18 jaar?
Dus nu nog 10 minuten te gaan
* BBQ-kip het spannend vindt!
Nee, BBQ-Kip is te oud voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Oeh, 't is jouw zusje?! Triootje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |