Je geilt er wel op!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde die lamp natuurlijk![]()
Goorlap!
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:26 schreef Thrilled het volgende:
maar je lult eromheen, neucken?
Van mij, he mopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!![]()
![]()
juist dán!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Man, ik ben hoogzwanger, rot op zeg!![]()
![]()
Uhmmmmquote:
Gaan we nou nog neucken of wat...?quote:Wat zijn de regels van Puber & Tieners?
- Niet slowchatten (dat doe je maar via MSN of ICQ)
Tsss ... anderhalf uurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:31 schreef Thrilled het volgende:
binnen anderhalf uur een topic dicht spammen, vet mên
Ik moet je wat vertellen....quote:
Die was het niet..?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen....
Ken je Kevin uit Vlaardingen nog, die we vorig jaar ontmoetten bij de MILF-awards?
Jij vieze !_)#@(%_)#(%)#_(%quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet je wat vertellen....
Ken je Kevin uit Vlaardingen nog, die we vorig jaar ontmoetten bij de MILF-awards?
Nou ik dacht dat de buurman het was, maar Kevin uit Vlaardingen bleek het te zijn....quote:
Als je mij bedoelt, ik woon in Vlissingen doosquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat de buurman het was, maar Kevin uit Vlaardingen bleek het te zijn....
Keving, ik kom de alimentatie halen hoor als het kinder er is![]()
Ik moet je nog wat vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jij vieze !_)#@(%_)#(%)#_(%
Ik vraag een broer-zuster scheiding aan!
Je bent toch net verhuisd? (speel even mee johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt, ik woon in Vlissingen doos![]()
ohhhh vlaardingen zei je!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent toch net verhuisd? (speel even mee joh)
Juist jaquote:
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...quote:
* r_one al vast popcorn paktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:36 schreef Euc- het volgende:
Whahaha, nog ff doorgaan ! Heb de OP voor deel 2 bijna klaar!
Ook door mijn toedoen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...
Ik ben je moeder...
Ik moet jou iets vertellen, ik ben verwisseld als baby in het ziekenhuis. Omdat ik zo hoogintelligent was wist ik dit al een langere tijd, maar ik wou jou niet kwetsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar ik ben je zus eigenlijk niet...
Ik ben je moeder...
Nee door jou toedoen moest ik mijn huis uit, gore klootzak!quote:
Toch niet met die baby die links van jouw bedje lag he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik moet jou iets vertellen, ik ben verwisseld als baby in het ziekenhuis. Omdat ik zo hoogintelligent was wist ik dit al een langere tijd, maar ik wou jou niet kwetsen.
Wie de neuk is harry nou weer? Ik was toch je ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee door jou toedoen moest ik mijn huis uit, gore klootzak!
Ik stuur Harry op je af hoor!
Nee, hij lag in een andere zaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toch niet met die baby die links van jouw bedje lag he?
In het pakje druiloor!quote:
Waar?quote:
Kut, die baby had ik juist verwisseld, heb jij ze weer goed verwisseld!quote:
Dag zoon van me!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef Thrilled het volgende:
Maar mensen, ik voel mn Erectie-voor-het-slapen-gaan weer opkomen, dus ik ga er om 2:00 vandoor
Ik heb mn eigen moeder lopen neuken?? damn!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag zoon van me!![]()
(oh kut.... verluld)
Nou ik ben eigenlijk je vader.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen moeder lopen neuken?? damn!
Wanneer zie ik je weer?
Nog 20 minuten droogrukken, mênquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:40 schreef Thrilled het volgende:
Maar mensen, ik voel mn Erectie-voor-het-slapen-gaan weer opkomen, dus ik ga er om 2:00 vandoor
Als je gewoon een kutje hebt zie ik je morgen wel.. andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik be eigenlijk je vader.
Morgen zelfde tijd?
Wie zegt dat we dan nog op fok mogen komenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ik ben eigenlijk je vader.
Morgen zelfde tijd?
Ik zal mijn flashlight niet vergetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je gewoon een kutje hebt zie ik je morgen wel.. anders![]()
Dan zie je niet dat je op je zoon zit te rijden ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal mijn flashlight niet vergeten![]()
Waarom denk je dat ik altijd alleen maar 's avonds wil?
Ik, want ik ben eigenlijk Danny, de uitvinder van Fokquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dan nog op fok mogen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |