Oh wat liefquote:
Hoe triest kun je zijn? Bestaat er een award voor "de meest idiote dumbass die denkt de meest smartass te zijn"?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jep, zo zijn wij achter hun gekomen, zijn de beste op hun gebied!![]()
BBQ-kip = lievquote:
Precies! En daarbij is het tegenwoordig ook nog eens modern om voor de brugklas al een SOA te hebben en zwanger te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat meisje zal hem er later dankbaar voor zijn, of niet?
Vind ik ook.quote:
Ja! Hoe oud ben je?quote:
ook niet met 3 jarigenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Goed idee, anaal heb ik nog nooit geprobeerd![]()
Dat is idd ook een factor, ze is heel populair, en wilt dit wel graag blijven. Ook wilt ze een echte trendsetter zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef Orion-666- het volgende:
[..]
Precies! En daarbij is het tegenwoordig ook nog eens modern om voor de brugklas al een SOA te hebben en zwanger te zijn.
woarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is idd ook een factor, ze is heel populair, en wilt dit wel graag blijven. Ook wilt ze een echte trendsetter zijn.
We hebebn haar van de week nog getest en ze is compleet SOA-vrij hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef Orion-666- het volgende:
[..]
Precies! En daarbij is het tegenwoordig ook nog eens modern om voor de brugklas al een SOA te hebben en zwanger te zijn.
Nee dankje, wel lief dat je het aanbied... Ik kom niet echt in de buurt van zieke mensen, ik kan jou het beste vermijden, van een groot afstand... gelukkig bestaat het internet...quote:
18quote:
Ik moet tegenwoordig ook binnenblijven vanwege de ophokplicht...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef NX het volgende:
[..]
Nee dankje, wel lief dat je het aanbied... Ik kom niet echt in de buurt van zieke mensen, ik kan jou het beste vermijden, van een groot afstand... gelukkig bestaat het internet...![]()
Da's me te oud hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef r_one het volgende:
[..]
18
Hopelijk post je nu es iets langzamer
Dat was ik al helemaal vergeten, ik heb daar gelukkig geen last van...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig ook binnenblijven vanwege de ophokplicht...
Dan ben ik 9.quote:
Gelukkig, ik schrok alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hebebn haar van de week nog getest en ze is compleet SOA-vrij hoor!
Dus Euc, liefje, maak ej daarmaar geen zorgen om, dat ze je besmet
Dat gebeurt met machines tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef NX het volgende:
[..]
Dat was ik al helemaal vergeten, ik heb daar gelukkig geen last van...
Wanneer komen ze je afschieten?
Lekker, koekje erbij?quote:
Je stokbrood ligt hier nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |