Hehe, ik ook.. wat studeer je? ik Technische Bedrijfskundequote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Blinker het volgende:
Voor mij is het echt helemaal perfect, want ik zit op school bij het HvA, dus dat is lekker dichtbij!
Haha, cool... ook al na mijquote:Op maandag 12 september 2005 14:17 schreef Blinker het volgende:
Ik moet kwart voor 5. Ik hoop dat ik het kan vinden.
Ik ben er samen met mijn vriendin en op mijn t-shirt staat Save a mouse, eat some pussy
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb niemand herkend eigenlijk..quote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef myrte het volgende:
jaaah, ik heb ook getekendheb niemand herkend hier van het forum, had van te voren niet gelezen wat jullie aan zouden hebben...
Jammer! Zag wel een jongen samen met een meisje aan een tafel ziiten (misschien blinker met zijn vriendin
)
Ik zat bij een vrouw die ook helemaal niets wist. Echt raar dat er bij het ondertekenen gewoon niemand aanwezig is die vragen kan beantwoorden. Ga in ieder geval een mail sturen hoe het zit met dat geld dat je betaald voor servicekosten, terwijl heel veel dingen nog lang niet aanwezig zijn.
Maargoed ik zit op de eerste verdieping, nummer 2852. Zin in!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |