abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30492866
Trouwens; verhuis jij zelf ook naar de keetwoningen Blinker?
  zondag 11 september 2005 @ 20:14:53 #252
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30494001
Nee, ik moet hopen op de volgende advertentie!
pi_30494448
Ff geduld hebben dus nog Nu maar hopen dat alles opschiet.
Btw; je hebt wel als voordeel dat je dichter bij de metro zit.
De woningen die het verst weg liggen,worden het eerst opgeleverd en de laatsten als meest dichtbij.
  zondag 11 september 2005 @ 20:29:25 #254
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30494487
Voor mij is het echt helemaal perfect, want ik zit op school bij het HvA, dus dat is lekker dichtbij!
pi_30495757
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Blinker het volgende:
Voor mij is het echt helemaal perfect, want ik zit op school bij het HvA, dus dat is lekker dichtbij!
Hehe, ik ook.. wat studeer je? ik Technische Bedrijfskunde
Maja ik loop nu stage
Blitskikker 8)
  zondag 11 september 2005 @ 21:53:03 #256
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30497443
@ Jvvianen: Ik ben net begonnen met de MER.

Maar morgen maar weer kijken of er een advertentie staat maar voor de zekerheid toch kijken, want je weet maar nooit
pi_30507177
Ik heb net de key gebeld. Die mevrouw bleef maar volhouden dat internet er gelijk in zou zitten, want "het staat toch echt in de folder!" Maar ja, ik bleef zeggen van niet, dus ging ze het even checken bij meneer van schaik, die weet er alles van! Daaruit bleek dus dat internet er in zal zitten vanaf november! En nee, verwacht maar geen noodoplossing voor die 2 maanden (zoals ze bij Duwo wel doen) Want we zitten dus geewoon 2 maanden zonder internet
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30507628
Meneer van Schaick weer er alles van

Zonde dat voor iedereen te informatievoorziening zo wisselend is, het oogt erg rommelig. Uit ervaring weet ik dat dit soort grote projecten altijd met tegenslagen te maken heeft omdat je afhankelijk bent van zoveel partijen, zoals de gemeente, energiegedrijf, kabelbedrijf en dan komt je planning al snel in de knoop, omdat die planning (veel) te strak is.
Dat is eens wat anders...
  maandag 12 september 2005 @ 11:29:44 #259
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30509288
Laten we maar hopen dat het ook echt November word!
Mijn vriendin heeft wel echt internet nodig voor haar opleiding!
pi_30511732
tja wie niet?! Ik heb ook echt internet nodig
pi_30513445
Je bent ingedeeld op de begane grond zoals gevraagd.

Met vriendelijke groet
Woonstichting de key

woei, dat bevalt me wel... ga vanmiddag alleen tekenen
Myrte moet na mij geloof ik , heb een groen shirt en bruin vest aan Kan je je buurman vast zien

Heb er zin an !!
En internet komt goed jongens, vast wel een draadloos netwerk in de buurt... en anders ga ik gewoon bij het hva gebouw zitten
Blitskikker 8)
  maandag 12 september 2005 @ 14:17:54 #262
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30513551
Ik moet kwart voor 5. Ik hoop dat ik het kan vinden.
Ik ben er samen met mijn vriendin en op mijn t-shirt staat Save a mouse, eat some pussy
pi_30514583
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:17 schreef Blinker het volgende:
Ik moet kwart voor 5. Ik hoop dat ik het kan vinden.
Ik ben er samen met mijn vriendin en op mijn t-shirt staat Save a mouse, eat some pussy
Haha, cool... ook al na mij Ik moet 16.30 namelijk hehe.

Ben benieuwd of ik het een beetje kan vinden
Blitskikker 8)
pi_30515781
Ik was destijds te laat bij het ondertekenen van het huurcontract, was bij de verkeerde halte uitgestapt en was toen lopend verdwaald niet dat het uitmaakte.. ik moest alsnog een half uur wachten toen ik eenmaal daar was..
pi_30519393

Ik heb getekend Begane grond dus

Ze konden nog niet zeggen wanneer de 2e rits opgeleverd zou worden (althans die kerel bij mij wist echt niets , verbaasde me weer niets natuurlijk haha)

Deze week maybe al de sleutel en dat woningnet hadden ze gechecked dus kon ik helaas niet onder uit komen

* Jvvianen is blij

Oja, op de begane grond komen alleen maar kerels dat wordt leuk voor de dames boven ons
Blitskikker 8)
pi_30520302
jaaah, ik heb ook getekend heb niemand herkend hier van het forum, had van te voren niet gelezen wat jullie aan zouden hebben... Jammer! Zag wel een jongen samen met een meisje aan een tafel ziiten (misschien blinker met zijn vriendin )
Ik zat bij een vrouw die ook helemaal niets wist. Echt raar dat er bij het ondertekenen gewoon niemand aanwezig is die vragen kan beantwoorden. Ga in ieder geval een mail sturen hoe het zit met dat geld dat je betaald voor servicekosten, terwijl heel veel dingen nog lang niet aanwezig zijn.
Maargoed ik zit op de eerste verdieping, nummer 2852. Zin in!!
pi_30520516
Stavangerweg is better than Weasel!
  maandag 12 september 2005 @ 20:03:33 #268
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30521696
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef myrte het volgende:
jaaah, ik heb ook getekend heb niemand herkend hier van het forum, had van te voren niet gelezen wat jullie aan zouden hebben... Jammer! Zag wel een jongen samen met een meisje aan een tafel ziiten (misschien blinker met zijn vriendin )
Ik zat bij een vrouw die ook helemaal niets wist. Echt raar dat er bij het ondertekenen gewoon niemand aanwezig is die vragen kan beantwoorden. Ga in ieder geval een mail sturen hoe het zit met dat geld dat je betaald voor servicekosten, terwijl heel veel dingen nog lang niet aanwezig zijn.
Maargoed ik zit op de eerste verdieping, nummer 2852. Zin in!!
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb niemand herkend eigenlijk..
Mijn vriendin had een oranje shirt aan
Ze zit trouwens ook op de 1e etage.
pi_30523323
Hebben jullie enig idee hoe die etages toegekend zijn? Ik zit namelijk rondom de 114 en als ze gewoon vanaf onderaan verdeeld worden zit ik dus zker op de 4de of 5de verdieping .
pi_30523356
gefeliciteerd allemaal!! ik hoop dat ik ook snel mag! zal van de week nog wel een paar gaan zeuren....heb gehoord dat er ramen ingetrapt waren enzo en dat daarom de jongens op de begane grond komen...wat vinden jullie hiervan? denken jullie dat dat wel afgelopen is als er studenten komen?
pi_30523566
Dank je wel!!

Nou dat zal wel, dat gebeurt overal in de bouw wel .... vrijstaande villa's, maar dus ook containers!
Ik vind het wel jammer dat ze dat daarom doen, want ik zit nu met alleen maar gozers dus Maar misschien is dat wel zo gezellig

Neem aan dat het straks wel afgelopen is, neem aan dat ze niet ramen in gaan gooien als ze zien dat er gewoond wordt!?
Blitskikker 8)
pi_30524196
neem niet aan dat ze dan nog ramen intrappen inderdaad. Ze durven dat waarschijnlijk alleen maar als er niemand aanwezig is en die buurt is nogal verlaten, zeker 's avonds. Maar als er straks 1000 studenten wonen zal dat wel anders zijn Wel vaag hoor, alleen maar jongens op de begane grond. Heb verder eerlijk gezegd geen idee hoe ze de woningen verdeeld hebben.
net even de huursubsidie aangevraagd, ook belangrijk
  maandag 12 september 2005 @ 22:30:40 #273
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30526196
Nog mensen die mij hebben gezien of anderen die ik had kunnen herkennen tussen kwart voor 5 / kwart over 5?
pi_30527355
Alleen jongens op de begane grond? apart.. zijn de andere verdiepingen wel gemengd? ik wil niet op de begane grond.. maar als jongen maak ik daar dus extra kans op.. hier op de stavangerweg erger ik me dood aan al die mensen die als ze langslopen naar binnen kijken als mn gordijnen open zijn..
pi_30527550
ik wilde op de eerste verdieping (2e bouwlaag) maar zit op de derde (dus één-na-bovenste ) ... Nouwja, krijg je een goede conditie van, je koelkast, bed, bank en kast 6 trappen op sjouwen... of nouwja, krijgt mn vader een goede conditie van En ik vind het flauw dat nummer 32 en 33 wel naast elkaar zitten en ik, nummer 34 niet daarnaast zit maar ergens verderop... Ik wilde zo graag Hil irriteren (Lau1212, jij snapt vast wat ik bedoel he )
Nou mij kunnen jullie niet gezien hebben, ik moest werken en had mn vader gestuurd... hoop geen verhalen hier te lezen over hoe erg hij zich misdragen heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')