Ik heb een stelling, sinds een tijdje al trouwens...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:37 schreef wilwilwel het volgende:
(tampos uitzuigen omdat ze het geil vinden :S)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:47 schreef daniman het volgende:
dus ja, zelfs waar Ome Willem over zingt, daarvan zal er wel op zijn minst 1 iemand zijn die dat doet.
Hele volksstammen pissen in bad, naar het schijnt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef Modus het volgende:
Je komt het 1 keer tegen en dan is het gelijk een hype?.
Ook als er alleen een (bijna) naakt meisje in het bad zit? (maw. zonder water) En dan ook met als enig doel om dat meisje onder te zeiken??quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef Ulx het volgende:
Hele volksstammen pissen in bad, naar het schijnt.
Mijn pakezeltje (Edonkey) kwam er mee aanzetten.... dus is lastig doorlinken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:13 schreef BartvdBk het volgende:
Link es door Rido 78...
Dat is gewoon ziekquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef Elegy het volgende:
Ach, je hebt ook films waarin een stuk of zes/zeven meisjes over één meisje heen poepen
Hmmm tsja... het is niet mijn ding, maar als ze dat nou leuk en lekker vinden, moeten ze dat vooral doen.quote:
valt wel mee.quote:
Geef es een paar keywords van die site danquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef vamos1 het volgende:
ik kreeg een tijd terug een link van een vriend van me...
natuurlijk opende ik em gewoon...
vervolgens mooi rennen naar de plee door het extreem ranzige gezicht dat iemand een dikke bruie drol bij een meisje in der mond legt![]()
![]()
ik zou graag de link van de website willen plaatsen om meer mensen aan het kotsen te brengen, maar daarnaast ben ik bang dat ik echt een flinke ip-ban ofzo krijg ervoor.. want die link is echt niet te geloven smerig
Zo kwam mijn man aan met dit fimpje moet je zien ero, ik had kunnen weten aan die nare grijns van hem dat het erg zou gaan wordenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef vamos1 het volgende:
ik kreeg een tijd terug een link van een vriend van me...
natuurlijk opende ik em gewoon...
vervolgens mooi rennen naar de plee door het extreem ranzige gezicht dat iemand een dikke bruie drol bij een meisje in der mond legt![]()
![]()
ik zou graag de link van de website willen plaatsen om meer mensen aan het kotsen te brengen, maar daarnaast ben ik bang dat ik echt een flinke ip-ban ofzo krijg ervoor.. want die link is echt niet te geloven smerig
gelukkig heb ik een sterke maag. anders zou ik nu aan het kotsen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo kwam mijn man aan met dit fimpje moet je zien ero, ik had kunnen weten aan die nare grijns van hem dat het erg zou gaan worden
Vrouw is wat met een man aan het spelen, begint hem anaal te vingeren en haalt er echt een serieus bruine vinger uit, echt helemaal onder de schijt en steekt dat genietend in haar mond om haar vinger eens goed schoon te likken, herhaalt dit nog een paar maal en begint daarna de man in te smeren met zijn poep, dat likt ze dan ook weer grotendeels van hem af...
Brrrrrrrrrrrrr....
Dus ze mogen wel bíj je eten schijten, maar de schijt zelf niet eten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef erodome het volgende:
Het scheelde voor mij niet veel toen ik het zag en ik ben toch van het type van ze kunnen op de rand van mijn bord schijten zolang ze niet spetteren...
Kortom, kan een hoop gorigheid hebben zonder dat ik er ziek van wordt, maar dit liet mijn maag aardig draaien...
Alleen bij wijze van spreken, denk dat ik erg vreemd op zal kijken als iemand op de eettafel klimt om op mijn bord te gaan schijtenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus ze mogen wel bíj je eten schijten, maar de schijt zelf niet eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |