Maar... ik wil 's morgens dit topic kunnen openen, en kort samengevat kunnen lezen wat er die nacht allemaal is gebeurdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
nee, officieel niet.....maar vroeger waren er maar een paar mensen met toegang tot de streams. Nu zijn verslagen eigenlijk overbodig....ik denk ook dat je slowchats dit jaar niet kan tegengaan.
Schatjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef schatje het volgende:
Mevrouw wil 3 keer per dag roken![]()
Scope:
Washok ook goed??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Scope het volgende:
Kom. Badkamer nu!
daar zou het idd wel handig voor kunnen zijn....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar... ik wil 's morgens dit topic kunnen openen, en kort samengevat kunnen lezen wat er die nacht allemaal is gebeurd. Niet 562 offtopic slowchatposts doorworstelen...
maar wel een lievequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Wokkel het volgende:
De vader is een antilliaan.
Die snappen het, dat soort vrouwen hebben een dick in hun kutje nodig. Die tjob en dan ga je door naar de volgende.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Wokkel het volgende:
De vader is een antilliaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |