Voorlopig nog niet iig..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa liever een nieuwe eigenlijk.... enig zich op een i-versie van de 9300 of zo? Mag wat kosten, en heb m ook niet NU nodig, maar ik wil geen 3 jaar met die SE P910 zitten
Whehe.. zo erg ben ik nou ook weer niet..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef iDex het volgende:
heb jij de Nokia 7210 of de Nokia 8210
en hoe duur is die bij jou inclusief verzenden?
Nee okee, kon wezen, omdat de 9210i er ook vrij vlot was....quote:
wa nouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whehe.. zo erg ben ik nou ook weer niet..
Huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Remzz het volgende:
Gaat niet goedkomen komende 3 maanden, gisteren 2 uur in bed en vandaag ook niet eerder dnek ik
Big Brother
Ja wat mensen daar toch aan vinden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Remzz het volgende:Big Brother
goed punt. Welterustenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nieuw regime van m'n ma...dan slaap ik al
Waar woon je, Bagdad?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nieuw regime van m'n ma...dan slaap ik al
Nee ik trek nog ff door tot middernacht lekker karbonaadje-met-vet-zwoerdje-speklapje van mequote:
je blijft dus nog? moorkopje van mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik trek nog ff door tot middernacht lekker karbonaadje-met-vet-zwoerdje-speklapje van me
Ja duh, maar dat komt omdat die muis maar 1 knop heeft en enorm onprecies isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een week
Ik heb mij BT muis vanaf half Mei, bijna elke dag gebruikt en ik heb nog 4 van de 5 streepjes over
oh ja, het is een Apple wireless muis voor de duidelijkheid. Met de batterijen die ik er bij kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |