quote:
Een weekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe ongeveer een weekje met de batterijen. Als het ledje gaat knipperen, heb je nog 24 uur om hem in de dock te stoppen (als je bv .gaat slapen). Na ongeveer 3 uur is hij weer volledig opgeladen
Je moet idd niet zo'n pauper draadloze mac muis nemen, waar je met batterijtjes werkt
wat lul jij nou weer slap?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:09 schreef super-muffin het volgende:
Fipo!
Ik zit op een servicedesk, IT klappenvanger aan de telefoon dus. beetje kut. Maar woensdag is mijn laatste dag, en daarna word ik op een meer coördinerende klus gezetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in het dagelijks leven?
Vandaar dat je zoveel op fok aanwezig bent..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit op een servicedesk, IT klappenvanger aan de telefoon dus. beetje kut. Maar woensdag is mijn laatste dag, en daarna word ik op een meer coördinerende klus gezet
Mwoa zeker de laatste maand wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel op fok aanwezig bent..
En terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en dan ga ik de hele dag fok!ken, dat is dan zo
Altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier danVerkoop jij nog steeds Nokia's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |