Jack zit vast te rukken in adamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef twi het volgende:
Studio LampekapAltijd weer alleen aanwezig bij die kut lampen zoals altijd
KNPSVB
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopen dat psv en ajax niet tegen FC Thun loten...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopen dat psv en ajax niet tegen FC Thun loten...
Ik de afstandsbediening door de tv gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat een finale. 3-0 voor in de 1e helft. Ik wilde toen al voorstellen om een film te gaan kijken!
ik hoopte toen op een legendarische 6-0, nou ja, legendarisch werd het welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat een finale. 3-0 voor in de 1e helft. Ik wilde toen al voorstellen om een film te gaan kijken!
Als Van Bommel dat wint is dat een lachertje voor nogal wat middenvelders in Europa hoor ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Bommel de award wint van beste middenvelder.
Zal Van Basten hem dan weer selecteren voor de WK-kwalificatie van volgende week?
nee want Maduro heeft gister de kids choice award op Nickelodeon gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat Van Bommel de award wint van beste middenvelder.
Zal Van Basten hem dan weer selecteren voor de WK-kwalificatie van volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |