abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30030414
Kleintje, het zal me op zich aan me reet roesten dat ze rookt tijdens de zwangerschap, dan doen er helaas wel meer, het is alleen onverstandig van haar en zielig voor het ongeboren kind.
Maar wat ik erg vind is dat dit dus bewust zo is uitgezocht voor de TV, om mee te scoren.

Tabaksreclame is al jaren verboden, maar als een rokende moeder straks een gezonde baby op de wereld zet zegt straks de helft van het kijkerspubliek iets in de trant van "zie je wel dat het niks uitmaakt of je nu wel of niet rookt tijdens de zwangerschap."

Ik vind het echt diep triest dat die zwangerschap in combinatie met het paffen wordt gebruikt als hot issue, als sensatiepunt om kijkcijfers mee te scoren, letterlijk over de rug van dat nog ongeboren kind heen.
Ik vind het gewoon beneden alle peil dat dit op deze wijze een 'podium' krijgt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:52:56 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30030419
ze gaat constant het laatste naar bed
pi_30030699
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:52 schreef PLAE@ het volgende:

ze gaat constant het laatste naar bed
tjs, ze beseft dan ook nog niet zo dat ze zwanger is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30031073
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:52 schreef DIGGER het volgende:
Kleintje, het zal me op zich aan me reet roesten dat ze rookt tijdens de zwangerschap, dan doen er helaas wel meer, het is alleen onverstandig van haar en zielig voor het ongeboren kind.
Maar wat ik erg vind is dat dit dus bewust zo is uitgezocht voor de TV, om mee te scoren.

Tabaksreclame is al jaren verboden, maar als een rokende moeder straks een gezonde baby op de wereld zet zegt straks de helft van het kijkerspubliek iets in de trant van "zie je wel dat het niks uitmaakt of je nu wel of niet rookt tijdens de zwangerschap."

Ik vind het echt diep triest dat die zwangerschap in combinatie met het paffen wordt gebruikt als hot issue, als sensatiepunt om kijkcijfers mee te scoren, letterlijk over de rug van dat nog ongeboren kind heen.
Ik vind het gewoon beneden alle peil dat dit op deze wijze een 'podium' krijgt.
Daar ben ik het dus wel mee eens.
Maar daarom stoort het me dus ook dat ze hier ook alle publiciteit krijgt i.v.m. het roken tijdens haar zwangerschap!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:28:46 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_30031315
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:34 schreef Kleintje het volgende:
Maar wat vind je dan van vrouwen die roken en die nog gerust blijven paardrijden, alsof dat niet risicovol is?
Ik weet niet wat daarvan de gevolgen voor een kind zijn. Als de kansen op latere afwijkingen met paardrijden het zelfde zijn als met roken is dat wat mij betreft even verwerpelijk. Met 1 verschil: paardrijden kan als sport en ontspanning veel goeds betekenen voor de moeder (en dus voor het kind), en heeft dus wel een streepje voor op roken wat ook voor de moeder alleen maar ongezond is.
quote:
Ow ja, ook fijn dat je me gelijk kneusje noemt omdat ik haar 'verdedig'.
Maar het is ook zo makkelijk om iemand gelijk af te vallen...
Ik vind mensen die die het roken tijdens de zwangerschap verdedigen dom.

Beter?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:27:31 #106
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30032977
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:28 schreef Pinball het volgende:
Beter?
NEE, en nou terug in je hok

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30035817
tvp
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:10:25 #108
242 Pinball
Electric Monk
pi_30042927
Tanja heeft ook goede eigenschappen trouwens, ze staat echt de hele tijd te poetsen. Nu echt al voor de 4de keer vanavond de gootsteen.

Tanja
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:11:40 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30042974
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
Tanja heeft ook goede eigenschappen trouwens, ze staat echt de hele tijd te poetsen. Nu echt al voor de 4de keer vanavond de gootsteen.

Tanja
Ze doet zich goed voor bedoel je?
pi_30043034
da's nestdrang

ze is overdreven schoon op van alles, zeehondjes en babies en zo, maar asfalteert wel de moederkoek
pi_30043215
maakt niet uit, milagro...zolang je straks maar eerst je handen wast en er geen nicotine op het huidje van de baby komt, want op het huidje doet het de meeste schade
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30043302
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
maakt niet uit, milagro...zolang je straks maar eerst je handen wast en er geen nicotine op het huidje van de baby komt, want op het huidje doet het de meeste schade
oh okay

gaan er dan ook zeehondjes dood?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:21:54 #113
242 Pinball
Electric Monk
pi_30043324
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:11 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze doet zich goed voor bedoel je?
Of dat inderdaad, óf ze heeft gewoon een keer een SOS (sexueel overdraagbare smetvrees) opgelopen tijdens de onveilige seks
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:23:11 #114
242 Pinball
Electric Monk
pi_30043372
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef milagro het volgende:
maar asfalteert wel de moederkoek

ik zeg niks, mag ik niet van Jumparound
pi_30043394
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef milagro het volgende:

oh okay

gaan er dan ook zeehondjes dood?
Als je het licht uitlaat bij de bevalling niet hè (denk nou na!!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:24:37 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30043421
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je bij bijvoorbeeld de tomatenbevruchtingen in kassen niet mag werken als je rookt omdat er iets schijnt te zijn met bacterieen die aan je vingers blijven zitten.

Maar ach, als de kleuter groot genoeg is om zelf op zoek te gaan naar eten en mamma druk bezig is met de volgende depressie dan kan hij altijd nog een asbak leegeten.
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:25:46 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30043461
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef Pinball het volgende:

[..]

Of dat inderdaad, óf ze heeft gewoon een keer een SOS (sexueel overdraagbare smetvrees) opgelopen tijdens de onveilige seks
Ze heeft iig iets wat haar hersentjes langzaam doet verweken. Had Vincent van Gogh ook niet zoiets ?
pi_30043479
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het licht uitlaat bij de bevalling niet hè (denk nou na!!)
ja sorry, ik rook niet dus er wordt niets gefilterd, hè en dat ga je merken op den duur.

zo en nu ff neuken met een negert die ik amper ken, tot zo .
pi_30043495
Och hemel, ik zie de postpartum depressie al aankomen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:28:19 #120
862 Arcee
Look closer
pi_30043548
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze heeft iig iets wat haar hersentjes langzaam doet verweken. Had Vincent van Gogh ook niet zoiets ?
Ja, met uitzaaiingen naar z'n oor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:09:12 #121
242 Pinball
Electric Monk
pi_30044901
Bij Tanja zaait het uit naar haar buik waarschijnlijk.
pi_30045043
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:09 schreef Pinball het volgende:
Bij Tanja zaait het uit naar haar buik waarschijnlijk.
O, dus daarom heeft ze zo'n buikje.
woef
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2005 @ 16:13:48 #123
43556 miss_dynastie
pi_30056352
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:52 schreef DIGGER het volgende:
Yup, die reacties zie je ook al op de site van big brother zelf: het kan best, want....
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:15:16 #124
242 Pinball
Electric Monk
pi_30056891
Ze ziet er trouwens ook uit als trailerparktrash, dat helpt ook niet echt bij de beeldvorming.
Ik hoop wel dat ze er lang in blijft, heb ik tenminste altijd wat te zeiken
pi_30058584
Stoppen met roken, ongeacht je situatie, is altijd DOENLIJK. Hoe stressvol je tijd ook is of is geweest. Ik vind het een nogal slap excuus voor iets ontiegelijk doms wat je doet. En voor diegene die zei dat er volkstammen mensen door blijven roken en het soms maar beter is ook, omdat stress slechter zou zijn: Dream on!!

Roken is ALTIJD 3 of 10 sigaretten per dag: DOM, SLECHT EN ONGEZOND! En bovendien nogal egoistisch als je een nieuw leven in je draagt Klaar!
Moetje zien wat ons dat allemaal weer gaatkosten als kind astma heeft, of zwakbegaafd blijkt, of anderzijds allerhande problemen gaat krijgen. maar steek er vooral nog een op meid, jouw kind, jouw lijf, jouw keus, ons geld!

Ps ik 'ken' Tanja van gezicht. Lekker ding ( not)

En verder rest ik my case.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')