Inderdaad.quote:
Dat is dan wel het slapste verhaal wat ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inderdaad..
Want om Lucida's karma te herstellen moet mijn dochter naar mijn ex, Ryan3 de gevangenis in, het liefst dood en Fok! moet ook omzeep geholpen worden en dan kan Snakey niet meer Fok!ken (Ryan3 ook niet) Maar dit omvat het wel zo'n beetje en dit allemaal vanwege sjuns weekbannetje vanwege holocaustontkenning.
.
Het komt wat gefrustreerd over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is dan wel het slapste verhaal wat ik ooit gehoord heb.![]()
Die staan op de weblogs die wij uit onze bookmarx hebben gesloopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef whoops het volgende:
Het wordt nu de hoogste tijd voor pics, dunkt me...
Ja, Lucy's karma is verstoord meldde hij vanmiddag hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is dan wel het slapste verhaal wat ik ooit gehoord heb.![]()
Als je niet meer als een "Yell" kan geven hier en daar kun je beter in een voetbalstadion gaan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het komt wat gefrustreerd over.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef whoops het volgende:
Het wordt nu de hoogste tijd voor pics, dunkt me...
Bedankt voor je oprechte interesse, maar dit soort dingen kan ik prima zelf bepalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je niet meer als een "Yell" kan geven hier en daar kun je beter in een voetbalstadion gaan zitten.![]()
quote:Mieke Telkamp - Waarheen, Waarvoor (dit topic)
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
Waarvoor zijn wij hier op aard'?
Wie weet wat er is achter ster en maan?
Hoe lang duurt noch de nacht?
Waar licht het land waar we mogen zijn?
En wat is de taak die ons wacht?
Waar is de geest die met ons leeft?
Die ons vrede geeft?
Waar staat de poort die ons binnenlaat?
En die ons ook beschermt?
Hoeveel offers werden er gebracht?
Toch nog blijft het nacht.
Waar dan is het licht op ons duist're pad?
De hand die ons begleidt?
En hoe lang ja hoe lang nog duurt de tijd
dat wij zijn bevrijd?
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
Waarvoor zijn wij op aard'?
Wie weet wat er is achter ster en maan?
Hoe lang duurt nog de nacht?
Ah, lekker, dank je...quote:
Ik ben totaal niet geďnteresseerd, je slag in de ruimte staat zo dom elke keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bedankt voor je oprechte interesse, maar dit soort dingen kan ik prima zelf bepalen.
En dat terwijl ik m'n ICQ ww niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Loedje doet niet aan msn kliekjes.
Dat valt wel mee. Ik weet prima waar ik het over heb. In tegenstelling tot anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet geďnteresseerd, je slag in de ruimte staat zo dom elke keer.![]()
het is net zo onderhoudend als BigBrother5quote:
Mooi, hou vol.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik weet prima waar ik het over heb. In tegenstelling tot anderen.
Jij ook, vermakelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |