AVOND!!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!!!!!1ONE!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Goedenavond.
Oohja en woont in Bredaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze heet Leentje vlek zoek sugababes ofzo maar af![]()
Dat je naar bed moetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jawel: 5.00 uur gaat de wekker.. Wat is je punt?
dat zegt mama ijsmeis tog zomaar even! en daar hoor je je aan te gehoorzamen dus wat doe...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Molluck het volgende:
Weet er iemand hoe de Bookmarks in replique werken?
Je moet op dequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Molluck het volgende:
Weet er iemand hoe de Bookmarks in replique werken?
Mamaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef spenky het volgende:
[..]
dat zegt mama ijsmeis tog zomaar even! en daar hoor je je aan te gehoorzamen dus wat doe...
ga maar naar bed
Wat is daar mee???quote:
Heb je gevonden ?quote:
Ok thanks, maar dat plaatje zie ik dus echt nergensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet op de [afbeelding] klikken, dan wordt ie toegevoegd. En door op ALT+B+Enter te klikken kun je al e bokamrks zien..
mama ijsmeis is toevallig ruim een jaar jonger dan ik dus daar ga ik me dus niets van aantrekken natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef spenky het volgende:
[..]
dat zegt mama ijsmeis tog zomaar even! en daar hoor je je aan te gehoorzamen dus wat doe...
ga maar naar bed
Bovenaan, naast de titel van het topic waar je zitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok thanks, maar dat plaatje zie ik dus echt nergens
Jij deed ook mee in de Hockey topics he ?quote:
Zeg schat, jij let ook alleen maar op t negatieve. Klonk dat gehoorzaam stukje je niet perfect in de oren? Of ben je nu al gewend aan t feit dat als Mod iedereen Ja en Amen tegen je zegt?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef spenky het volgende:
eehm sorrie mo
maar ik liet me ff gaan... als je nou is bier kwam deliveren!
Papa Gizmore danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
mama ijsmeis is toevallig ruim een jaar jonger dan ik dus daar ga ik me dus niets van aantrekken natuurlijk![]()
Je ziet dat tochquote:
Oooh, ik zat verkeerd te zoeken, bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bovenaan, naast de titel van het topic waar je zit!
Ik heb hier geen macht dus ook geen gezagquote:
Nee ik zie een kruisjequote:
Hockeyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij deed ook mee in de Hockey topics he ?
![]()
Nee hoor *koetsiekoetsie*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg schat, jij let ook alleen maar op t negatieve. Klonk dat gehoorzaam stukje je niet perfect in de oren? Of ben je nu al gewend aan t feit dat als Mod iedereen Ja en Amen tegen je zegt?![]()
Ja ik heb er ook niks mee maar Leentjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hockey. Nee, helemaal niet.
!1
Hier niet hoorquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef Duncan-Death het volgende:
Alle mods stinken en moeten dood.
Zo, dat was mijn portie rebellie voor vandaag.
Ah, gelukkig... Mamma IJsmeis is lief.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor *koetsiekoetsie*.
Ik loop maar wat te geinen!
Overigens klinkt mama niet echt perfect in mijn oren! Mijn oren, wat doe je!
Nee ik nu ook niet meerquote:
kut eej!!! haddik net zo goed bedacht!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor *koetsiekoetsie*.
Ik loop maar wat te geinen!
Overigens klinkt mama niet echt perfect in mijn oren! Mijn oren, wat doe je!
Ja ze is rechts jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef Molluck het volgende:
Dat plaatje doet inderdaad een beetje raar met kruisjes, maar zij is uiteraard wel de rechtse he
Stel je voor dat ze net zo werd als Yvonne...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig... Mamma IJsmeis is lief.![]()
![]()
![]()
quote:
Yvonne:
Njet
quote:
Yvonne:
Nein
Zij doet dus nooit s lief tegen mij.quote:
Yvonne:
![]()
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef Molluck het volgende:
Dat plaatje doet inderdaad een beetje raar met kruisjes, maar zij is uiteraard wel de rechtse he
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze net zo werd als Yvonne...
[..]
[..]
[..]
Zij doet dus nooit s lief tegen mij.![]()
Eén keer in de SC quotte ze me en zette er een 'quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Zijn dat slotjes
?
Ik doe (nog) braaf neerzetten waarom ik ze dicht gooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |