Ik heb hier geen macht dus ook geen gezagquote:
Nee ik zie een kruisjequote:
Hockeyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij deed ook mee in de Hockey topics he ?
![]()
Nee hoor *koetsiekoetsie*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg schat, jij let ook alleen maar op t negatieve. Klonk dat gehoorzaam stukje je niet perfect in de oren? Of ben je nu al gewend aan t feit dat als Mod iedereen Ja en Amen tegen je zegt?![]()
Ja ik heb er ook niks mee maar Leentjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hockey. Nee, helemaal niet.
!1
Hier niet hoorquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef Duncan-Death het volgende:
Alle mods stinken en moeten dood.
Zo, dat was mijn portie rebellie voor vandaag.
Ah, gelukkig... Mamma IJsmeis is lief.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor *koetsiekoetsie*.
Ik loop maar wat te geinen!
Overigens klinkt mama niet echt perfect in mijn oren! Mijn oren, wat doe je!
Nee ik nu ook niet meerquote:
kut eej!!! haddik net zo goed bedacht!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor *koetsiekoetsie*.
Ik loop maar wat te geinen!
Overigens klinkt mama niet echt perfect in mijn oren! Mijn oren, wat doe je!
Ja ze is rechts jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef Molluck het volgende:
Dat plaatje doet inderdaad een beetje raar met kruisjes, maar zij is uiteraard wel de rechtse he
Stel je voor dat ze net zo werd als Yvonne...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, gelukkig... Mamma IJsmeis is lief.![]()
![]()
![]()
quote:
Yvonne:
Njet
quote:
Yvonne:
Nein
Zij doet dus nooit s lief tegen mij.quote:
Yvonne:
![]()
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef Molluck het volgende:
Dat plaatje doet inderdaad een beetje raar met kruisjes, maar zij is uiteraard wel de rechtse he
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze net zo werd als Yvonne...
[..]
[..]
[..]
Zij doet dus nooit s lief tegen mij.![]()
Eén keer in de SC quotte ze me en zette er een 'quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Zijn dat slotjes
?
Ik doe (nog) braaf neerzetten waarom ik ze dicht gooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |