Ik weet niet zeker of het deze pannen zijn, maar IKEA heeft pannen van BK kwaliteit, volgens mij was dat de 365+ serie...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef linda856763 het volgende:
Die pannen zijn volgens mij die 365+ pannen, en die heb ik zelf ook (los gekocht) Fijne pannen, dikke bodem, geschikt voor elke warmtebron. De rest van de inhoud weet ik niet.
bij de sweden shop had je ook nog een zak voor thuis mee kunnen nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag voor het eerst de veelgeprezen Zweedse balletjes gehad. Ik heb er maar één ding over te zeggen:. Veel te vet en gewoon vies.
't Zal wel aan mij liggen, maar waar zie je dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Adelante het volgende:
leuke actie wederom, win een cadeaupas t.w.v. 2000 euro
[afbeelding]
voor meer info: www.ikea.nl
Nou, sorry, maar ik denk dat ik een bodybuilder nodig heb om de schroeven in DIE kleine rotgaatjes te krijgen. Het past echt niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Allan24 het volgende:
Dat is zodat je de schroeven er stevig in kan draaien. Als ze de gaten groter maken, dan vallen de schoeven er 'doorheen' en kun je de wielen helemaal niet vastzetten...
klinkt geloofwaardig, toch?![]()
Doe een klein beetje kaarsvet op de schroefjes of gebruik anders een accu schroef/boormachinequote:Op vrijdag 30 september 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar ik denk dat ik een bodybuilder nodig heb om de schroeven in DIE kleine rotgaatjes te krijgen. Het past echt niet.
Hm, ik heb hier ook nog wel glijmiddel, zou dat werken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Doe een klein beetje kaarsvet op de schroefjes of gebruik anders een accu schroef/boormachine
Die vazen in IKEA Duiven iig wél... Let wel op dat dit een goed artikel is en al snel raakt uitverkocht.. Ook lopen sommige kleuren harder dan een andere kleur, maar ze zitten bij elkaar verpakt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:46 schreef So_Addictive het volgende:
Zijn deze nieuwe artikelen al gesignaleerd bij de Ikea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |