Je weet niet waar het is uitgegeven hèquote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef Adelante het volgende:
Bedankt voor uw bijdrage aan onze bonus
![]()
Jah, als je weet dat je, om maar wat te noemen, onder de trap op de eerste verdieping door kan steken naar de koopjeshoek en kassa's ben je er zo, maar dat staat echt niet aangegeven ofzo. Ik blijf het een zwaar onoverzichtelijk doolhof vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:56 schreef WebForce het volgende:
En tussendoorgangetjes van 3 meter (!) breed zijn er ook genoeg te vinden, dus afsnijden is dus wel erg makkelijk.
qua basisinkomen is het niet hoog, dertiende maand en (soms) een omzetbonus compenseren wel, secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld en de korting bedraagt 15 procentquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verdient het eigenlijk een beetje leuk, bij Ikea werken? En krijg je veel korting?
je hebt volgens mij minimaal 5 jaar garantie op banken (waarvan 2 jaar op de overtrek), dus als je de bon hebt bewaard kun je de overtrek omruilen. volgens mij hebben we alleen de lenda bekleding niet meer en is die vervangen door skanumquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef anneja het volgende:
Oja, en wij hebben een karlanda bank met mooi rode Lenda bekleding, maar die verschiet gigantisch. Is dat normaal of hebben we toevallig een mislukt exemplaar? Hij staat echt niet de hele dag in de zon ofzo.
Wat is 'niet hoog' ongeveer?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:43 schreef Adelante het volgende:
qua basisinkomen is het niet hoog,
Da's een redelijke korting.quote:dertiende maand en (soms) een omzetbonus compenseren wel, secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld en de korting bedraagt 15 procent
detailhandel salaris, tussen de 8 en 12 euro per uur gok ik zo'n beetje (tenzij je leidinggevende bent)quote:
op de altijd al lage prijzen welquote:Da's een redelijke korting.
ok, dankuquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
je hebt volgens mij minimaal 5 jaar garantie op banken (waarvan 2 jaar op de overtrek), dus als je de bon hebt bewaard kun je de overtrek omruilen. volgens mij hebben we alleen de lenda bekleding niet meer en is die vervangen door skanum
Ik heb het wel eens besproken met leidinggevenden bij ons, maar zo enorm is het verschil niet. Net wat Adelante zegt, het verdient niet super veel maar 't is leuk werk en veel zaken er omheen zijn best oké geregeld. Zo kunnen we in Breda de aanmelding voor een sportschool via IKEA doen, ¤10 in de maand voor onbeperkt sporten en de rest is voor IKEA... doe je een half jaar geen ziekmelding dan krijg je als 'beloning' een extra vakantiedag (dus max. 2 per kalenderjaar), er zijn bonusregelingen (die wel lastig te halen zijn maar niet onmogelijk), beloningssystemen dat je individueel extra loonsverhoging krijgt bovenop de collectieve verhoging wanneer je je werk boven verwachting uitvoert, iets met kinderopvang waar ik werkelijk niks van weet omdat ik er geen gebruik van maakquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
detailhandel salaris, tussen de 8 en 12 euro per uur gok ik zo'n beetje (tenzij je leidinggevende bent)
[..]
op de altijd al lage prijzen wel
http://jobsat.ikea.nl/nl/default.aspquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Lijkt mij ook best leuk om daar te werken.
Nee, dan 'Road rage'quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:46 schreef Adelante het volgende:
die nieuwe IKEA/PS promo op de site
catwalk filmpje
Medewerker spoelkeuken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef Allan24 het volgende:
http://jobsat.ikea.nl/nl/default.asp
Dat zie ik nu ook pasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Medewerker spoelkeuken.
No thanks, die tijd heb ik gehad.
quote:Medewerkers service m/v
Kun je goed met mensen omgaan, dan is de afdeling Service van IKEA Breda je plek. Je kunt klanten helpen aan de informatiebalie bij de ingang, klachten oplossen bij onze klantenservice, het parkeerterrein beheren, of medewerker worden van de kinderspeelplaats Småland (met het beroemde ballenbad). Natuurlijk gooien we je niet zomaar in 'het diepe'. Je krijgt eerst een stevige opleiding. En bovendien: bij IKEA is het normaal dat we op elkaars kennis en ervaring bouwen.
je krijgt eerst een stevige opleidingquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef Allan24 het volgende:
-Edit- Zo had ik het nog niet bekeken, ik heb een baan met ballen!!
... waarvan ik net hoor dat we die voor FY05 hebben gehaald!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
qua basisinkomen is het niet hoog, dertiende maand en (soms) een omzetbonus compenseren wel, secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld en de korting bedraagt 15 procent
Toch leukquote:On the Top 100 list of best employers in the Netherlands, IKEA is ranked number 12.
The Dutch business magazine, Incompany, has asked more than 25.000 Dutch employees what they think about the company they work for. The result was published in the September issue of the magazine.
The employees were approached arbitrary. They were asked to give their opinion on different levels: job evaluation, terms of employment, career opportunities and company culture.
IKEA scored especially high in the field of company culture. Even better: IKEA gets the highest points when it comes to work climate and collegiality. Also on the level of durable economical results and the lack of hierarchical structure IKEA does very well.
IKEA stands alone at the top when it comes to retail business. The next company from retail business is to be found at place 51, Intergamma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |