abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30634257
Ja, daar hoopten wij ook op. Kwam ook omdat we de naam niet wisten. Ze heeft nog wel in de catalogus gekeken, maar alleen bij gordijnophangsystemen.. Nou ja goede reden om volgende week weer eens naar Ikea te gaan
pi_30646334
Die commercials
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30647671
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Adelante het volgende:
correctie, als je op zaterdag 24 september naar Sliedrecht gaat, kun je gewoon gebruik maken van de trek-in-korting actie
[..]

[afbeelding]
jeej, bedankt!
pi_30728252
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Oxymoron het volgende:
Wie heeft er ervaring met de LUNNA?
[afbeelding]

Ik wil graag een witte Lunna kopen, maar weet niet of het echt wel lekker zit, op de lange termijn. Graag ervaringen hiermee.
Mijn broer heeft er twee in huis, en geloof me. Ze zitten uitstekend.
Het zijn wel echt "hang stoelen" dus echt voor te relaxen. Maar als je er eenmaal inzit, wil je er niet meer uit.
Je hoef niet ziek te zijn om beter te worden !
pi_30729084
We zijn gister nog bij de IKEA geweest en niets gekocht hoe is het mogelijk?
We gingen voor een badmeubel kijken, maar dat viel toch eigenlijk wel wat tegen t.o.v. de catalogus
pi_30731752
Ik heb een iMac gekocht en nu wil ik ook een nieuw bureautje. Ik denk dat het deze wordt:

De Tovik. Kan iemand me vertellen of die gelakt is of onbehandeld?
pi_30735121
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een iMac gekocht en nu wil ik ook een nieuw bureautje. Ik denk dat het deze wordt:

[afbeelding]

De Tovik. Kan iemand me vertellen of die gelakt is of onbehandeld?
productomschrijving & afmetingen
Belangrijkste onderdelen: massief grenen, Blanke polyurethaanlak
Bodem l ade/ Achterwand: hardboard

Breedte: 138 cm
Diepte: 74 cm
Hoogte: 72 cm
  maandag 19 september 2005 @ 19:42:11 #158
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30735519
Hmm, het aantal vitrinekasten is zelfs verlaagd... Ik zoek er een zoals je die in hobbywinkels ziet, groot genoeg om m'n grootste mecha van de verzameling te herbergen.
The Internets, I needs it..
  maandag 19 september 2005 @ 22:33:06 #159
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_30741993
Hey! Even een vraagje, morgen kan ik het zelf opzoeken, maargoed

Ik heb zo'n DVD opberger met een 'baksteen' eronder (volgens mij heet het Jutis) hebben we dat nog in de collectie? Op de site staat het nier, maarja...

Enne btw op de zweedse site staat iets cools:
http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy06_dromkok/dromkok.html
pi_30745076
Jutis in laag model is volgens mij in de Plundra geweest, voor zover ik weet hebben 'we' de hoge uitvoering nog wel.
pi_30745105
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Allan24 het volgende:

[..]

productomschrijving & afmetingen
Belangrijkste onderdelen: massief grenen, Blanke polyurethaanlak
Bodem l ade/ Achterwand: hardboard

Breedte: 138 cm
Diepte: 74 cm
Hoogte: 72 cm
Ah, bedankt. Ik zat zeker niet op te letten.
pi_30746679
Geeft niet...
quote:
IKEA woonwarenhuizen zijn grote zelfbedieningszaken... maar als u iets wilt vragen, is er altijd een medewerker aanwezig om u te helpen...
incrowd
  dinsdag 20 september 2005 @ 07:28:27 #163
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_30748598
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:02 schreef Allan24 het volgende:
Geeft niet...
[..]

incrowd
. Theo voor kassa tien! T-t-t-t-t-t-tien voor t-t-t-t-t-theo!!!

Nu pas de voorstelling gehad?
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Allan24 het volgende:
Jutis in laag model is volgens mij in de Plundra geweest, voor zover ik weet hebben 'we' de hoge uitvoering nog wel.
Ik ga zo Over een half uurtje ff kijken thx!
pi_30752430
heb nog steeds geen nieuwe catalogus gekregen....binnenkort maar even langs gaan om er eentje te scoren
pi_30757685
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef plasticvlinder het volgende:
* plasticvlinder is ikea-fanaat

ben er maandag nog geweest, de nieuwste in groningen, erg mooi geworden, aan alles is gedacht daar...
behalve aan hoe je er handig doorheen moet als je /niet/ de hele route wil lopen. En waarom er zowel boven als beneden een afdeling 'opbergen en organiseren' moet zijn ontgaat mij volledig. Handig zou ik het niet willen noemen in elk geval. En al die hordes mensen die met de alleen-naar-boven lift naar beneden proberen te gaan. En dat je, als je met een kinderwagen oid komt, je eerst naar *boven* moet naar de tweede verdieping om vervolgens naar *beneden* naar de eerste te kunnen. Ja, aan alles is gedacht. Uhuh. Nou is ons huis bijkans weggelopen uit de catalogus, maar ik loop regelmatig vloekend door die nieuwe winkel, zelfs als ik weet waar het ligt ('even' nieuwe peertjes halen b.v.)
pi_30757960
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef plasticvlinder het volgende:
heeft iemand met de "we doen het voor je" of "we doen het samen" inbouw/installatie service bij keukens?
ikke niet, wij hebben gas, water & afvoer door een lokaal klusbedrijf laten installeren en dat was goedkoper dan wat ze nu als samendoen-pakket aanbieden.
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:56:16 #167
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_30765572
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef anneja het volgende:

[..]

behalve aan hoe je er handig doorheen moet als je /niet/ de hele route wil lopen. En waarom er zowel boven als beneden een afdeling 'opbergen en organiseren' moet zijn ontgaat mij volledig. Handig zou ik het niet willen noemen in elk geval. En al die hordes mensen die met de alleen-naar-boven lift naar beneden proberen te gaan. En dat je, als je met een kinderwagen oid komt, je eerst naar *boven* moet naar de tweede verdieping om vervolgens naar *beneden* naar de eerste te kunnen. Ja, aan alles is gedacht. Uhuh. Nou is ons huis bijkans weggelopen uit de catalogus, maar ik loop regelmatig vloekend door die nieuwe winkel, zelfs als ik weet waar het ligt ('even' nieuwe peertjes halen b.v.)
Daar zijn ze dan ook druk mee bezig, de nieuwe routing in ieder geval... In (bijna?) elke vestiging bevinden zich pijlen op de vloer en bebording... In Groningen is dit bij wijze van test eens niet gedaan en is er met kleuren gewerkt (als je het doorhebt is dat wél erg handig...). En tussendoorgangetjes van 3 meter (!) breed zijn er ook genoeg te vinden, dus afsnijden is dus wel erg makkelijk.
Dat je eerst naar boven moet om vervolgens naar beneden te kunnen (:D) is erg raar idd, maar dat is eigenlijk in elke vestiging zo, mits je gewoon via de andere kant door de kassa's heen gaat...
En over dat opbergen, dat hoor ik van iedereen die er is wezen kijken dat dat zo raar is. Ik denk zelf dat dat erg snel gaat veranderen... Er is toch ruimte genoeg om plaats te maken om ieder artikel 2 plaatsen te geven .

Maargoed, het is en blijft een andere vestiging dan alle andere... Ti's ook niet mijn favoriet
pi_30766806
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 07:28 schreef WebForce het volgende:

[..]

. Theo voor kassa tien! T-t-t-t-t-t-tien voor t-t-t-t-t-theo!!!

Nu pas de voorstelling gehad?
!

Voorstelling is al een hele poos geleden, ik had er helemaal geen zin in (net hele dag gewerkt van 9-18 en daarna nog tot 21:30 dat theater), maar ik heb me werkelijk bescheurd
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:10:35 #169
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_30768197
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

!

Voorstelling is al een hele poos geleden, ik had er helemaal geen zin in (net hele dag gewerkt van 9-18 en daarna nog tot 21:30 dat theater), maar ik heb me werkelijk bescheurd
Pönnen, de bön, bla bla bla. Erug goed idd! Mensen waren echt goed En dan te bedenken dat hun dit zelf hebben meegemaakt allemaal !

"Kramsförs? Ken ik niet... Ooooooooow de kramsfors!!"
pi_30815749
Wij hebben 'Meeroker' deuren op onze Paxkast Was ook leuk om naar te vragen

Mera-met-rondje-ker
pi_30818126
Meråker valt nog mee... IKEA heeft ook producten gehad met namen als Tvääker of Råån...
  donderdag 22 september 2005 @ 11:16:39 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_30818216
vergeet Asö en Küt niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30833748
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef Adelante het volgende:
vergeet Asö en Küt niet
Sextol en Fukta
pi_30840165
Of Tistrup ('t is troep) en Vreten
  donderdag 22 september 2005 @ 22:25:47 #175
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_30840297
weer geld opgemaakt in die zweedse cashconvertor.....
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')