jeej, bedankt!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Adelante het volgende:
correctie, als je op zaterdag 24 september naar Sliedrecht gaat, kun je gewoon gebruik maken van de trek-in-korting actie
[..]
[afbeelding]
Mijn broer heeft er twee in huis, en geloof me. Ze zitten uitstekend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Oxymoron het volgende:
Wie heeft er ervaring met de LUNNA?
[afbeelding]
Ik wil graag een witte Lunna kopen, maar weet niet of het echt wel lekker zit, op de lange termijn. Graag ervaringen hiermee.
productomschrijving & afmetingenquote:Op maandag 19 september 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb eeniMac
gekocht en nu wil ik ook een nieuw bureautje. Ik denk dat het deze wordt:
[afbeelding]
De Tovik. Kan iemand me vertellen of die gelakt is of onbehandeld?
Ah, bedankt. Ik zat zeker niet op te letten.quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
productomschrijving & afmetingen
Belangrijkste onderdelen: massief grenen, Blanke polyurethaanlak
Bodem l ade/ Achterwand: hardboard
Breedte: 138 cm
Diepte: 74 cm
Hoogte: 72 cm
quote:IKEA woonwarenhuizen zijn grote zelfbedieningszaken... maar als u iets wilt vragen, is er altijd een medewerker aanwezig om u te helpen...
quote:
Ik ga zo Over een half uurtjequote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Allan24 het volgende:
Jutis in laag model is volgens mij in de Plundra geweest, voor zover ik weet hebben 'we' de hoge uitvoering nog wel.
behalve aan hoe je er handig doorheen moet als je /niet/ de hele route wil lopen. En waarom er zowel boven als beneden een afdeling 'opbergen en organiseren' moet zijn ontgaat mij volledig. Handig zou ik het niet willen noemen in elk geval. En al die hordes mensen die met de alleen-naar-boven lift naar beneden proberen te gaan. En dat je, als je met een kinderwagen oid komt, je eerst naar *boven* moet naar de tweede verdieping om vervolgens naar *beneden* naar de eerste te kunnen. Ja, aan alles is gedacht. Uhuh. Nou is ons huis bijkans weggelopen uit de catalogus, maar ik loop regelmatig vloekend door die nieuwe winkel, zelfs als ik weet waar het ligt ('even' nieuwe peertjes halen b.v.)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef plasticvlinder het volgende:
* plasticvlinder is ikea-fanaat
ben er maandag nog geweest, de nieuwste in groningen, erg mooi geworden, aan alles is gedacht daar...
ikke niet, wij hebben gas, water & afvoer door een lokaal klusbedrijf laten installeren en dat was goedkoper dan wat ze nu als samendoen-pakket aanbieden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef plasticvlinder het volgende:
heeft iemand met de "we doen het voor je" of "we doen het samen" inbouw/installatie service bij keukens?
Daar zijn ze dan ook druk mee bezig, de nieuwe routing in ieder geval... In (bijna?) elke vestiging bevinden zich pijlen op de vloer en bebording... In Groningen is dit bij wijze van test eens niet gedaan en is er met kleuren gewerkt (als je het doorhebt is dat wél erg handig...). En tussendoorgangetjes van 3 meter (!) breed zijn er ook genoeg te vinden, dus afsnijden is dus wel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef anneja het volgende:
[..]
behalve aan hoe je er handig doorheen moet als je /niet/ de hele route wil lopen. En waarom er zowel boven als beneden een afdeling 'opbergen en organiseren' moet zijn ontgaat mij volledig. Handig zou ik het niet willen noemen in elk geval. En al die hordes mensen die met de alleen-naar-boven lift naar beneden proberen te gaan. En dat je, als je met een kinderwagen oid komt, je eerst naar *boven* moet naar de tweede verdieping om vervolgens naar *beneden* naar de eerste te kunnen. Ja, aan alles is gedacht. Uhuh. Nou is ons huis bijkans weggelopen uit de catalogus, maar ik loop regelmatig vloekend door die nieuwe winkel, zelfs als ik weet waar het ligt ('even' nieuwe peertjes halen b.v.)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:28 schreef WebForce het volgende:
[..]. Theo voor kassa tien! T-t-t-t-t-t-tien voor t-t-t-t-t-theo!!!
Nu pas de voorstelling gehad?
Pönnen, de bön, bla bla bla. Erug goed idd! Mensen waren echt goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]!
Voorstelling is al een hele poos geleden, ik had er helemaal geen zin in (net hele dag gewerkt van 9-18 en daarna nog tot 21:30 dat theater), maar ik heb me werkelijk bescheurd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |