We verschillen voornamelijk in gewicht....quote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]zeker als je in gewicht en/of lengte van je partner verschilt is dat aan te raden. Wat de een geweldig vindt liggen, kan voor de ander heel oncomfortabel zijn. Houd er wel rekening mee dat niet alle matrassen even dik zijn, en je dus mogelijk hoogteverschil moet overbruggen met bijvoorbeeld een dekmatras.
Sowieso heb je op alle matrassen met lichtgrijze of witte tijk bij IKEA de 90-dagen-omruilgarantie (vraag in de winkel)
De lack tafeltjes:quote:Op woensdag 7 september 2005 13:39 schreef nexhil het volgende:
nu zoeken we dus iets wat we als salon tafel kunnen gebruiken in dezelfde kleur.
iemand tips? (het mogen ook 2 kleine vierkante blokken zijn ofzo)
thanx! maar ik kan ze niet vinden bij de tafels :Squote:Op woensdag 7 september 2005 13:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
De lack tafeltjes:
[afbeelding]
Kosten maar 19 euro
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
De lack tafeltjes:
[afbeelding]
Kosten maar 19 euro
Nee, wel gehad in de verkoop van zomerproducten geloof ik (april-mei-juni). Dus volgend jaar beter?quote:
Maak daar maar maart-april(-mei) vanquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee, wel gehad in de verkoop van zomerproducten geloof ik (april-mei-juni). Dus volgend jaar beter?
Wij gaan er deze week ook 2 halen, we hebben ze al in het echt gezien (zijn even langs geweest)quote:Op zondag 11 september 2005 19:11 schreef Georges het volgende:
Ik heb de Klippan 2 zits bank gezien, lijkt me leuke bank. Heeft iemand ervaring met deze bank?
Ik vraag me voornamelijk af of het een duurzame en stevige bank is. Ben vrij zwaar namelijk(ong. 100kg)
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/
ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&productId=10972&langId=-22&parentCats=10114*10294
Weet iemand toevallig wat de bezorgkosten zijn binnen de Randstad?
die dingen gaan echt wel lang meequote:Op maandag 12 september 2005 08:24 schreef nexhil het volgende:
Wij gaan er deze week ook 2 halen, we hebben ze al in het echt gezien (zijn even langs geweest)
denk alleen niet dat ze 10 jaar meegaan, maargoed tme will tell.
tnx. Nog ff wachten dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee, wel gehad in de verkoop van zomerproducten geloof ik (april-mei-juni). Dus volgend jaar beter?
Heel goed! Vooral veel in Duiven kopen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 06:34 schreef nexhil het volgende:
Gisteren toch nog 1 zo'n klippan bank in de jeep gekregen en met 80 km/u over de snelweg van Duiven naar Nijmegen "gesjeesd", die andere wordt bezorgd als het goed is.
Ok de bank voelt toch steviger aan dan ik me in eerste instantie herinnerde.
het verbaasde me eigenlijk hoe snel en simpel dat ding in elkaar zat![]()
Die hoes erover heen trekken, dat was eigenlijk nog het moeilijkste.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Heel goed! Vooral veel in Duiven kopen!
Het is geen straf om een vestiging te bezoeken hoor! Kan je het zelf gaan uitzoeken en evt. een ander model uitkiezen!?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Oxymoron het volgende:
Wie heeft er ervaring met de LUNNA?
[afbeelding]
Ik wil graag een witte Lunna kopen, maar weet niet of het echt wel lekker zit, op de lange termijn. Graag ervaringen hiermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |