Is die ook in andere kleuren??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:24 schreef Adelante het volgende:
mooie witte bank
[afbeelding]
nikkala, in duitsland 110 euro goedkoper dan in nederland...
klopt ik zit niet op te letten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:44 schreef Adelante het volgende:
de stoel is pas vanaf 12 uur in de aanbieding, toch? dacht dat de 10 uur aanbieding de computertafel was
meestal staan alle aanbiedingen uitgestald in het zelfbedieningsmagazijn met een grote streamer erbij wanneer de kortingsprijs ingaat, je kunt er dus om 11 uur al een pakken, maar dan moet je je nog een uurtje vermaken, want vanaf 12 uur wordt de prijs pas aangepast.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:53 schreef Chielus het volgende:
klopt ik zit niet op te letten.
het is idd 12 uur,
maar hoe werkt het dan, gaat er om 12 uur opeens een pallad met van die dingen naar binnen, of staan ze er al maar moet je pas na 12 uur afrekenen ofzo?
Zie je welquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:42 schreef Chielus het volgende:
Vandaag de Misty Road gewoon zien staan bij de IKea Breda. (vond het trouwens eenbehorlijkdeprimerende foto maar goed). Zelf de Norrsund afbeelding gekocht (meer scenerie/geel).
& wat ovenwanten.
Wat kost ie eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef Adelante het volgende:
donkerbruin, rood en nog een of ander retro bloemenmotief
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef ItsMeMB het volgende:
Beetje raar vraagje, maar vroeger verkocht de Ikea ook losse glazen tafelbladen, doen ze dat eigenlijk nog steeds?
Die heeft dan geen bekleding...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:24 schreef Adelante het volgende:
mooie witte bank
[afbeelding]
nikkala, in duitsland 110 euro goedkoper dan in nederland...
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Niet alles uit het assortiment staat in de catalogus,
niet alles uit het assortiment staat op de website,
niet alles wat in de catalogus staat, staat ook op de website, en
niet alles wat op de website staat, staat ook in de catalogus.
schaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister in de Ikea te Utrecht en zag daar een enorme poster van roze bloemen waar ik helemaal verliefd op benHij is alleen net iets te groot
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef poemojn het volgende:
Wij wachten ook nog op de nieuwe catalogus.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:43 schreef Allan24 het volgende:
Landelijke verspreiding vindt plaats in week 34 en 35da's een beetje afhankelijk van je postbode.
ja bij de klantenservicequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef RoyVi het volgende:
Kan je de nieuwe gids ook bij de ikea zelf halen?
zou kunnen, geen idee, ik werk niet bij ikeaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:28 schreef WebForce het volgende:
[..]
Maar nu nog niet. Na week 35 dacht ik, toch!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |