Nee die bank niet. Ik heb een garderobekast in elkaar laten flansen. Wel ontzettend mooi. Ik heb die glow in the dark kinderkast gekocht. Die je in Turqoise en Roze hebt weet je wel. En een tvmeubeltje en wat grut. Op dat pleuris tvmeubeltje moest ik 45 fucking minuten wachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef Adelante het volgende:
whehehe, heb je die blauwe slaapbank nog gehaald?
en je moet ook niet naar A'dam gaan, Haarlem is een stuk relaxtermaar die waren waarschijnlijk zondag niet open
De blauwe natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:01 schreef Adelante het volgende:
glow-in-the-dark roze kinderkast voor je zoontje, nee dat gaat later helemaal goed komen
die hangstoel was onderdeel van het tuinassortiment afgelopen jaar, ik weet niet of hij volgend jaar weer terug komt. maar als de stoel ook in het volgende tuinassortiment komt, zal ie vanaf april volgend jaar weer leverbaar zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef TearSong het volgende:
Ik zag overigens laatst bij een kennis een 'hangstoel' van de ikea. Het was een 'volwassen' versie van de SVINGA kinderstoel, in het zwart. Op de site zie ik hem niet meer staan en ook die kennis gaf aan dat ze hem niet meer hebben gezien bij de IKEA. Weet 1 van de IKEA medewerkers hier misschien meer? Is hij inderdaad niet meer in het assortiment of komt hij nog wel eens terug? Ik zou er namelijk graag 2 willen hebben, ze 'hangen' heerlijk
ik ken de "vierkante" KLUBBO alleen in een set van 3quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef D-MIXXX het volgende:
In de Ikea gids zie je regelmatig een vierkante 'Klubbo' langskomen. Zoek je op de Ikea site vind je een rechthoekige 'Klubbo'.
Bestaat die vierkante 'Klubbo' nog?
voorlopig staat er geen actie meer gepland met TUNDRA laminaat, 't was overigens alleen de esdoorn kleur die afgeprijsd was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:30 schreef DJSmiley het volgende:
Afgelopen woensdag was t Tundra laminaat in de aanbieding... Worden dat soort acties regelmatig herhaald? Ik heb t namelijk binnenkort nodig, en kwam er dus zaterdag achter dat t woensdag in de aanbieding was
Heb 70 vierkante meter laminaat gehaald, scheelde me 280 euriesquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
voorlopig staat er geen actie meer gepland met TUNDRA laminaat, 't was overigens alleen de esdoorn kleur die afgeprijsd was.
In het Ikea boekje staan op diverse pagina's de vierkante Klubboquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ken de "vierkante" KLUBBO alleen in een set van 3
[afbeelding]
Niemand?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef Jessi het volgende:
Ik zoek al een poosje dit kastje, ik heb hem nog nooit 'live' gezien, maar hij lijkt me reuze handig. De laadjes zijn A4 formaat en normaal is hij onbehandeld en met andere greepjes. Heeft iemand hem kunnen vinden op de site of in de catalogus? Of misschien een artikelnummer?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |