Per stuk! En ze zijn echt groot! Meteen de duurste vaas die we hebben bij IKEA...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef Adelante het volgende:
kosten ze nou 35 euro per 4 of per stuk?
NEE JE GAAT NAAR DUIVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
Als ze die vazen in Duiven hebben.....
Maandag toch maar ff in Barendrecht kijken(meteen even kijken voor tafeltje en stoeltje voor mijn kleine meissie
)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef WebForce het volgende:
[.. Barendrecht]
NEE JE GAAT NAAR DUIVEN BREDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
*slaapzak pakt*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef WebForce het volgende:
[..]!
Trouwens: as. maandag, komt allen naar IKEA Duiven!! Opening van de kesrtshop, op de begane grond voor de kassa's! Volledig opgebouwd door mij
Deze reeks kwam veel beter tot z'n recht in de goede handen van schatjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Conflict het volgende:
Deze reeks neem ik mee naar het vernieuwde DHZ forum, Klussen en Wonen![]()
Goede dag voor de opening. Maandag is Duitse Feestdag (Dag van de Eenwording), dus dan ben je meteen de helft van je omzet kwijtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef WebForce het volgende:!
Trouwens: as. maandag, komt allen naar IKEA Duiven!! Opening van de kesrtshop, op de begane grond voor de kassa's! Volledig opgebouwd door mij
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze reeks kwam veel beter tot z'n recht in de goede handen van schatje
mogen wij terug naar LIF?
Nope! IKEA blijft in K&W! Daar waar hij hoort!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:04 schreef Adelante het volgende:
Deze reeks kwam veel beter tot z'n recht in de goede handen van schatje
mogen wij terug naar LIF?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goede dag voor de opening. Maandag is Duitse Feestdag (Dag van de Eenwording), dus dan ben je meteen de helft van je omzet kwijt
ik heb hetzelfde gedaan, tundra kliklaminaat uit de woonkamer losgeklikt en in ons nieuwe huis er de slaapkamer mee dichtgelegd. ging prima, zat alleen een beetje met verkleuringen wat niet helemaal goed uitkwam bij het herleggen, maar het was voor de slaapkamer...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:15 schreef Gumtree het volgende:
Hoe is dat Tundra laminaat eigenlijk? ik wil namelijk nu ongeveer 60 m2 leggen en dat volgend jaar misschien meenemen naar onze nieuwebouwwoning (kan ik mooi de zolder mee doen)
Ängby wordt niet meer verkocht inderdaad, nieuwe vestigingen hebben het bankstel überhaupt nooit in de collectie gehad. Ik zou het eens bij het landelijke informatienummer proberen (0900-bel ikea) misschien dat er ergens nog centraal voorraad is. Succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Pissie het volgende:
Vraagje...
Wij hebben in 2001 een Ängby bankstel en een stoel gekocht met van die losse hoezen eroverheen. Nu willen wij onderhand die hoezen wel eens vervangen omdat onze kat er de afgelopen 4 jaar wel erg vaak haar nagels aan gescherpt heeft.
Volgens mij verkopen ze die hoezen niet meer los bij de Ikea.
Weet iemand of hier nog op de een of andere manier aan te komen is? Het zou toch leuk zijn als we in ons nieuwe huis met nieuwe hoezen op de bank zouden kunnen beginnen.
Zie ik daar de KLIPPAN bank?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Adelante het volgende:
leuke actie wederom, win een cadeaupas t.w.v. 2000 euro
[afbeelding]
voor meer info: www.ikea.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |