En ik vond het normaal al zo sloom gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja, we gaan het allemaal wel zien hoor. Maar ik kan nu echt niet meer wachten. Nog acht dagen en de vernieuwingen zijn ingevoerd. Maar even ter vergelijking, de laatste update van de leader was in oktober.![]()
Afbeelding in nieuw venster openen en de pagina refreshenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
afbeelding doet 't weer eens niet
geen verschil.... maar laat maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef Frey het volgende:
Afbeelding in nieuw venster openen en de pagina refreshen
beter?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen verschil.... maar laat maar
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... dood is Stefano toch wel op z'n leukst
Wat meer moderne spullen erin. Zie je Harmsen al zitten achter zijn pcquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:48 schreef babette21 het volgende:
neeh! niet 't keukentje van Harmsen!!
als ze maar wel van z'n Beatrix-kalender afblijven!!![]()
quote:
Ik vind dat hij er veel beter uitziet dan eerst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef Rodney1988 het volgende:
Harmsen is trouwens wel erg dik op die foto samen met Sjors en Jack ..
Om welke spoiler gaat hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
Erg bedankt voor de spoiler Nano. Lekker
Dat plaatje van na de cliff...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Wat was Harmsen een zeur zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
het is maar een klein stukje
GTST 1995, Harmsen verliefd ~ [2.28 min; 4 Mb] ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |