Kwam het massa-ontslag ook door jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... zo bedoelde ik het niet
<span class="me">* Babette heeft flashback naar massaontslag-verhaal</span>
en de televizier had ook al gelogen
Iwan, heb jij screenshots van de GTST-Promo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik viel er toevallig in, maar ik wist niet dat Hij er ook in meespeelde.
Voor het commentaar sluit ik me aan bij Wup.
[..]
SBS6 bestaat al weer 10 jaar... en dat is 4 jaar te lang.
Na woensdag 28 februari 2001 hadden ze wat mij betreft de stekker eruit mogen trekken.
Goudkust heb ik geloof ik gemist.
dat commentaar is vergelijkbaar met dat in televizierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik viel er toevallig in, maar ik wist niet dat Hij er ook in meespeelde.
Voor het commentaar sluit ik me aan bij Wup.
mijn zender is het ook niet [op Hart in Aktie naquote:SBS6 bestaat al weer 10 jaar... en dat is 4 jaar te lang.
Na woensdag 28 februari 2001 hadden ze wat mij betreft de stekker eruit mogen trekken.
Goudkust heb ik geloof ik gemist.
Is er een promo geweest dan?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Nano het volgende:
Iwan, heb jij screenshots van de GTST-Promo?
ONM #123 - Wachten op het Massa Ontslag...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Kwam het massa-ontslag ook door jou??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die gaat dan aan m'n neus voorbij:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Wup het volgende:
btw: voor de afhakers bij the Delivery: er komt later nog een soort bedscene met Hidde Maas & Alwien Tulner:)
maar een bedscene met meneer Maas kan toch alleen maar leuk zijn als hij daarna in een roze ochtendjas mag paraderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
edit: ik zie net dat mijn video de band inmiddels heeft uitgespuugt... wat ben ik toch een amateur
nope, handboeien.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
maar een bedscene met meneer Maas kan toch alleen maar leuk zijn als hij daarna in een roze ochtendjas mag paraderen
oh geweldig dit! Miss Trouble Clairequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
goedmakertje voor babette...
Leukste outfit 2004:
ONM 7 april 2004, Arthur & Bettina over ontslag Ellen Evenhuis[/url] ~ [0.57 min; 1.4 Mb] ~
'doen die mensen niks in bed'
Toen keek ik nog nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alexander Steiner was de oom van Ticho, de vriendin van Babette. Misschien moet je je door Victor laten behandelen? Dan komt je geheugen vast weer terug.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef Wup het volgende:
ONM 4 april 2004, veelzijdig binkie ~ [.58 min; 3.4 Mb] ~
yep, dat is het boze bokser filmpje [zatte Huug] maar het is een beetje kwijt......quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
is dat niet dezelfde scene als waarin Carlo met die tafel gaat smijten...
ik ben overigens wat duf, hoorde "frisjes drinken" pas tijdens take 2
Zondag zat er een stukje over Goudkust in. Van Winston Gerschtanowitz (Harm) werd beweerd dat hij het vriendje speelde van Maureen du Toit (Lisa).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
mijn zender is het ook niet [op Hart in Aktie na]
en GK zat er idd niet in, vandaar mijn verwijt naar de tvgids
Dat was Mariet Zomers.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zondag zat er een stukje over Goudkust in. Van Winston Gerschtanowitz (Harm) werd beweerd dat hij het vriendje speelde van Maureen du Toit (Lisa).![]()
het was vrijwel iedereen behálve Lisaquote:
en dit gaan over GTST.....quote:Heb je BTW de promo gezien/gecapt?![]()
Ik heb weinig tv gekeken en RTL4 heb ik in het weekend zelden op staan. Dan kijk ik liever sci-fi (SGA/BSG) of een film die ik nog moet zien. Maar als het goed is heeft m'n dvd-recorder zojuist de hh van GTST opgenomen. Hopelijk hebben ze ook de promo uitgezonden of komt hij vanavond nog voorbij rond B&B en anders is het helaas pindakaas. Na de promo-invasie van ONM ben ik een beetje promo-moe.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:12 schreef Nano het volgende:
Dat was Mariet Zomers.Heb je BTW de promo gezien/gecapt?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |