Oh...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op die FOK!Wiki. Om 13.06 heeft iemand het er neergezet om het om 13.07 weer te verwijderen..
Ja hallo, dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je hier sinds mijn vakantie niet meer gezien. Maar dat zal wel komen omdat ik sindsdien zo anders ben gaan doen..
Nee, dat heeft PeRi gezegd. Om me vervolgens te negeren en het niet even uit te leggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hallo, dat heb ik niet gezegd
Anyway, ik ben er gewoon nog
Ik mis niksan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Oh, ik had een spannendere reactie verwacht.quote:
Maar niksan mist jou niet. Get over it. Ze heeft SC en jou verlatenquote:
Het viel me meteen op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
Oeh, niksan is eruit. Dit gaat Bupatih niet leuk vinden.!
Hoe kan ze mij verlaten als ze nog nooit bij mij is geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar niksan mist jou niet. Get over it. Ze heeft SC en jou verlaten
Mwah...ik vond diequote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik had een spannendere reactie verwacht..
Ha! Dus ze heeft jou al die tijd gebruikt! En jij al die moeite...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kan ze mij verlaten als ze nog nooit bij mij is geweest.
He lekkere vent.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar niksan mist jou niet. Get over it. Ze heeft SC en jou verlaten
Wát?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha! Dus ze heeft jou al die tijd gebruikt! En jij al die moeite...
Jongen... dat heet.. AAN HET LIJNTJE HOUDEN....
Aaah.... zielige Boepie
HeatWave komt hier heel vaak (hoewel het meestal MB is onder zijn accountquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
niksan kan toch wel op Heatwave's plekOf die van Qyroz...
Wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe heette die Hind-fan ook alweer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
Dude, in wat voor wereld leef jij. Als Q. hier komt zegt hij "Bier" met [14.gif] En HW is hier vaak idd alleen als het MB is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
HeatWave komt hier heel vaak (hoewel het meestal MB is onder zijn account) en Q komt ook regelmatig!
En bier is goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, in wat voor wereld leef jij. Als Q. hier komt zegt hij "Bier" met [14.gif] En HW is hier vaak idd alleen als het MB is..
I Know.quote:
BVO, ja wat is er mee?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, had zin in een Dada opmerking
Oh toch wel. Hallo roomsoesje vammequote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik vind één Dada al meer dan genoeg, laat staan een copycat. (Whihi, ik zei Copycat
![]()
![]()
)
Heey honeybunnypumpkinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh toch wel. Hallo roomsoesje vamme
Die was toch lelijkquote:
Middelste avatar is vervangen door BVO.quote:
Ja, nou én. HW en Q. moeten uit dat blok.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die was toch lelijk
Al die regenboog kleurtjes. Leek wel een HOMO reeks topic![]()
Anders moeten er 4 uit of helemaal nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou én. HW en Q. moeten uit dat blok.![]()
Rustig, Sven..
Of verzin er 11 bij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders moeten er 4 uit of helemaal niet
Want anders is het geen mooie blok meer
Dan ga ik mijn DVD vriendjes erbij halen hoor. Dopen we dit tot een DVD SlowChat topicquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn DVD vriendjes erbij halen hoor. Dopen we dit tot een DVD SlowChat topic
Laat me raden: Wytske?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:34 schreef mark_03 het volgende:
Ik had laatst ook een kloon aangemaakt, maar nog nooit een mailtje gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |