Dank je wel. Ik eis een kado!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
Diz, gefeliciteerd met je diploma!!
Waar blijft mijn geslaagd kaartje??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik om half 12 al.. En als je het doet, doe het dan goed.
.
euh....vertraging bij de post, die komt overmorgen pas.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar blijft mijn geslaagd kaartje??
Ah... vooruit dan maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
euh....vertraging bij de post, die komt overmorgen pas..
Het is al veranderd, chagrijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik om half 12 al.. En als je het doet, doe het dan goed.
.
Daar zeggen ze zelfs Buu ipv Boe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het vorige topic teruggelezen.
Iedereen zegt Boepaatie.
Zelfs op Fok!-Radio
Ja, en nou de rest nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is al veranderd, chagrijn..
Ja, ze spreken het fonetisch uit: Bupatih.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zeggen ze zelfs Buu ipv Boe..
Ja godver, nou moet jij eigenlijk ook in de TTquote:
Wie? Waar? Wat? Wanneer? Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
Had jij dat erbij gezet, Buupje![]()
???
Wij zijn tof
Ik waai af en toe langs, ik ben nooit echt helemaal weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja godver, nou moet jij eigenlijk ook in de TT.
Op die FOK!Wiki. Om 13.06 heeft iemand het er neergezet om het om 13.07 weer te verwijderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie? Waar? Wat? Wanneer? Waarom?
Ik heb je hier sinds mijn vakantie niet meer gezien. Maar dat zal wel komen omdat ik sindsdien zo anders ben gaan doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik waai af en toe langs, ik ben nooit echt helemaal weg.
Oh...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op die FOK!Wiki. Om 13.06 heeft iemand het er neergezet om het om 13.07 weer te verwijderen..
Ja hallo, dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je hier sinds mijn vakantie niet meer gezien. Maar dat zal wel komen omdat ik sindsdien zo anders ben gaan doen..
Nee, dat heeft PeRi gezegd. Om me vervolgens te negeren en het niet even uit te leggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hallo, dat heb ik niet gezegd
Anyway, ik ben er gewoon nog
Ik mis niksan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Oh, ik had een spannendere reactie verwacht.quote:
Maar niksan mist jou niet. Get over it. Ze heeft SC en jou verlatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |