Merellaan is toch voor jongeren met een taalachterstand? 't Is iig lager dan normaal VMBO.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hopla, we gooien er nog een incident bij;
Rij net op de weg, steekt een kerel (14/15 jaar) de weg over en stopt precies in het midden. Ik verminder snelheid en hij probeert me tegen te houden en vervolgens (toen ik zowat stil stond) springt die achterop en zegt die; breng me even naar *straat*.
Ik dus stoppen en zeggen dat die pauper af moet stappen, begint die te schelden: Ik pak je nog wel kankerlijer.
Ik duw hem er dus af en wil verder rijden, gaat die me achterkant beet houden
Oh en die allochtoon zit op IJsselcollege Merellaan (praktijkonderwijs)
Aangifte van mishandeling zou toch al goed wezen? Jij weet wie de dader is, kunnen ze hem zo oppakken.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn moeder zit er ook over na te denken om te verhuizen, maar zoiets is niet 1,2,3 gedaan.
Ik sta echt perplex, want heb gewoon geen flauw idee wat ik hier tegen kan doen. Ik snap niet dat die kerels zich zo graag willen bewijzen aan hun vrienden door te vechten.
Die ene pauper voelt ze waarschijnlijk nu zo kwaad omdat die bewusteloos op de grond lag, dat ik morgen een kogel door mijn kop krijg.
Het is nu echt zo ver gekomen, dat ik echt niet meer over straat wil gaan in principe. Ik weet gewoon zeker dat ik de volgende keer door zo'n groep letterlijk doodgetrapt wordt
Ach, daar heeft de politie toch geen bewijs van? Hetzelfde wat ze eerder tegen jou zeiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef MeneerMuis het volgende:
En omdat hij knock-out op de grond lag, krijg ik vervolgens proces-verbaal...
Zelfverdediging, die vriendin kan als getuige optreden. Je zal vast wel wonden hebben overgehouden aan die vechtpartij.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef MeneerMuis het volgende:
En omdat hij knock-out op de grond lag, krijg ik vervolgens proces-verbaal...
Neem een foto.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef MeneerMuis het volgende:
Heb 1 paarse plek op mijn ruggengraat zitten
Get a clue. In iedere stad zijn wijken waar de politie niet optreedt, maar eventuele problemen door de locals zelf laat uitvechten. Als je daar als relatieve 'yup' wordt beroofd, is het 'tsja, da's jammer, maar waarom komt/woont u dan ook in die beroerde wijk?'quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
terug-knok-post
Jíj bent namelijk niet de onaangepaste; zíj zijn dat en dat is dan ook de reden dat zíj hun gedrag moeten veranderen. Niet jij.
Niet in mijn stadquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Get a clue. In iedere stad zijn wijken waar de politie niet optreedt, maar eventuele problemen door de locals zelf laat uitvechten. Als je daar als relatieve 'yup' wordt beroofd, is het 'tsja, da's jammer, maar waarom komt/woont u dan ook in die beroerde wijk?'
Oftewel: Als 'n wijk helemaal is overgenomen door het gajes, dan is het gajes de norm. Deal.
http://www.nononsenseselfdefense.com/ is misschien ook wel een aardige site om door te ploegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |