abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30149856
Hopla, we gooien er nog een incident bij;
Rij net op de weg, steekt een kerel (14/15 jaar) de weg over en stopt precies in het midden. Ik verminder snelheid en hij probeert me tegen te houden en vervolgens (toen ik zowat stil stond) springt die achterop en zegt die; breng me even naar *straat*.
Ik dus stoppen en zeggen dat die pauper af moet stappen, begint die te schelden: Ik pak je nog wel kankerlijer.
Ik duw hem er dus af en wil verder rijden, gaat die me achterkant beet houden

Oh en die allochtoon zit op IJsselcollege Merellaan (praktijkonderwijs )
World Wrestling Entertainment
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:21:47 #82
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30149934
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hopla, we gooien er nog een incident bij;
Rij net op de weg, steekt een kerel (14/15 jaar) de weg over en stopt precies in het midden. Ik verminder snelheid en hij probeert me tegen te houden en vervolgens (toen ik zowat stil stond) springt die achterop en zegt die; breng me even naar *straat*.
Ik dus stoppen en zeggen dat die pauper af moet stappen, begint die te schelden: Ik pak je nog wel kankerlijer.
Ik duw hem er dus af en wil verder rijden, gaat die me achterkant beet houden

Oh en die allochtoon zit op IJsselcollege Merellaan (praktijkonderwijs )
Merellaan is toch voor jongeren met een taalachterstand? 't Is iig lager dan normaal VMBO.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 1 september 2005 @ 09:14:27 #83
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30156998
laat de depothouder lekker zelf zijn krantjes eens een paar weken bezorgen in jouw wijk...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30803989
Laten we nog even melden wat er net is gebeurd:

Ik sta op het fietspad met een vriendin, komt er een groepje van 4 man aanfietsen (zelfde groepje als verhaal met dat mes, 16 jaar en 1 van 20 ). Natuurlijk heel stoer op de achterwiel fietsen en een blow in hun bek.
Rijden ze eerst tegen mijn arm aan om vervolgens om te draaien en naast me te gaan staan. Begint die idioot van 16 jaar mij een kopstoot te geven wat uitloopt in een vechtpartij waarbij hij naar schijnt bewusteloos op de grond blijft liggen.

Stapt opeens dat ventje van 20 jaar van zijn fiets en geeft me 1 doodsknal in mijn ruggegraat (waarom moeten ze altijd mijn rug hebben?)
Ik flikker meteen op de grond, pak iets uit mijn krantentas en bedreig ze ermee. Gelukkig nam die vriendin mijn brommer mee, en kon ik achterwaarts teruglopen om vervolgens weg te komen.

Maar god, het lijkt wel of mijn ribben verschoven zijn, zo hard kwam die vuist aan...

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Ga morgen voor de zoveelste keer naar het bureau om aangifte te doen, en voor de zoveelste keer advies vragen wat ik moet doen, maar ben echt totaal doorgedraaid nu. Ik sta weerloos tegen zo'n groepje, mezelf verdedigen lukt wel maar niet tegen 4 tegelijk.

Als iemand nog enige tips heeft, al is het maar iets kleins... Alles kan helpen in deze situatie, ik ben echt helemaal van de kaart nu.

Mijn dank is groot
pi_30804893
tja,wat kan je hier nou als 1 persoon zijnde aan doen?

je kan of gewoon zorgen dat je daar wegkomt en je gaat ergens anders wonen en werken,dat is het beste want hoe de zaken nu gaan is natuurlijk waardeloos.

of je moet aan een ander wapen komen ipv een stomp voorwerp of mes,daarvoor moet je veel te dicht bij je belager zijn,dan moet je meer denken aan een pistool ofzo.
maar als je aan dat soort dingen moet denken om je eigen te kunnen verdedigen lijkt het me echt tijd om te moven,weg uit die teringbuurt
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_30805124
Mijn moeder zit er ook over na te denken om te verhuizen, maar zoiets is niet 1,2,3 gedaan.

Ik sta echt perplex, want heb gewoon geen flauw idee wat ik hier tegen kan doen. Ik snap niet dat die kerels zich zo graag willen bewijzen aan hun vrienden door te vechten.

Die ene pauper voelt ze waarschijnlijk nu zo kwaad omdat die bewusteloos op de grond lag, dat ik morgen een kogel door mijn kop krijg.
Het is nu echt zo ver gekomen, dat ik echt niet meer over straat wil gaan in principe. Ik weet gewoon zeker dat ik de volgende keer door zo'n groep letterlijk doodgetrapt wordt

woensdag 21 september 2005 @ 21:59:57 #87
53267 TC03
pi_30805432
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn moeder zit er ook over na te denken om te verhuizen, maar zoiets is niet 1,2,3 gedaan.

Ik sta echt perplex, want heb gewoon geen flauw idee wat ik hier tegen kan doen. Ik snap niet dat die kerels zich zo graag willen bewijzen aan hun vrienden door te vechten.

Die ene pauper voelt ze waarschijnlijk nu zo kwaad omdat die bewusteloos op de grond lag, dat ik morgen een kogel door mijn kop krijg.
Het is nu echt zo ver gekomen, dat ik echt niet meer over straat wil gaan in principe. Ik weet gewoon zeker dat ik de volgende keer door zo'n groep letterlijk doodgetrapt wordt
Aangifte van mishandeling zou toch al goed wezen? Jij weet wie de dader is, kunnen ze hem zo oppakken.
pi_30805481
En omdat hij knock-out op de grond lag, krijg ik vervolgens proces-verbaal...
pi_30805582
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Ach, daar heeft de politie toch geen bewijs van? Hetzelfde wat ze eerder tegen jou zeiden.
Maar wat enorm naar voor je...ik voel met je mee
  woensdag 21 september 2005 @ 22:03:36 #90
53267 TC03
pi_30805584
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Zelfverdediging, die vriendin kan als getuige optreden. Je zal vast wel wonden hebben overgehouden aan die vechtpartij.
pi_30805679
Heb 1 paarse plek op mijn ruggengraat zitten
pi_30806043
tvp
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_30811475
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef MeneerMuis het volgende:
Heb 1 paarse plek op mijn ruggengraat zitten
Neem een foto.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 22 september 2005 @ 10:48:16 #94
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_30817437
Als je nu dat baantje niet opzegt ben je gewoon dom bezig.
Ik heb al een boek.
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:35:32 #95
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_30846664
terug-knok-post

Als incidenten elkaar zo snel opvolgen dan is het wat mij betreft best wel voldoende om jezelf gewoon eens te laten volgen door twee dienders die verkleed als Sjonnie en Anita op de Citta achter je aan rijden. Bij deze frequentie móet de buurtagent haast wel open staan voor je probleem. Negeren is overigens een slecht advies. Dat staat wat mij betreft gelijk aan gratis weggeven en dat bestaat niet in mijn belevenis. Jíj bent namelijk niet de onaangepaste; zíj zijn dat en dat is dan ook de reden dat zíj hun gedrag moeten veranderen. Niet jij. Ga eens langs het bureau en laat hier eens weten wat ze van je voorstel vinden. Stip even aan dat als een café zoveel geweldsincidenten kent ze binnen drie weken een half jaar dicht zijn. Is je buurtagent wel een beetje slagvaardig dan vindt hij personeel genoeg om je zaakje op te pakken. Het is namelijk zo dat dienders staan te trappelen om bij zo een aktie het gribus van straat te trekken dat jou zo in je nieren zit. Je moet alleen wel vaak een leidinggevende diender aanboren die echt zijn schouders eronder wil zetten. Dat is de moeilijkheid. Hoe heet je buurtagent eigenlijk ?
Jawohl Herr Kaloin!
pi_30847179
Het lijkt erop dat ze jou gewoon moeten hebben, omdat ze je zovaak zien en je wat terug doet. Ga jezelf eens hard maken dat je eens een weekje gevolgd moet worden op de een of andere manier.

En dat baantje opzeggen.... dat tuig kent hem toch wel, dus als je je baan opzegt zal het echt niet zomaar over zijn
pi_30847583
Waarom meld je dit niet bij je werkgever?
Die zou er in principe ook wat aan kunnen doen..
pi_30871628
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
terug-knok-post
Jíj bent namelijk niet de onaangepaste; zíj zijn dat en dat is dan ook de reden dat zíj hun gedrag moeten veranderen. Niet jij.
Get a clue. In iedere stad zijn wijken waar de politie niet optreedt, maar eventuele problemen door de locals zelf laat uitvechten. Als je daar als relatieve 'yup' wordt beroofd, is het 'tsja, da's jammer, maar waarom komt/woont u dan ook in die beroerde wijk?'

Oftewel: Als 'n wijk helemaal is overgenomen door het gajes, dan is het gajes de norm. Deal.

http://www.nononsenseselfdefense.com/ is misschien ook wel een aardige site om door te ploegen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:57:15 #99
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_30875163
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Get a clue. In iedere stad zijn wijken waar de politie niet optreedt, maar eventuele problemen door de locals zelf laat uitvechten. Als je daar als relatieve 'yup' wordt beroofd, is het 'tsja, da's jammer, maar waarom komt/woont u dan ook in die beroerde wijk?'

Oftewel: Als 'n wijk helemaal is overgenomen door het gajes, dan is het gajes de norm. Deal.

http://www.nononsenseselfdefense.com/ is misschien ook wel een aardige site om door te ploegen.
Niet in mijn stad

1st hand info that is
Jawohl Herr Kaloin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')