Egtuh HAGENEZUH!!!!11111éénéénoneone!!11quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:50 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Dan woon je niet goed genoeg in Den Haag.![]()
gezellig joh!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga.... Een vriend van mij is gekomen ()
en nu gaan we op mijn Xdoos spelen ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:52 schreef Snqqpy het volgende:
Zoek Segbroek op, en zoek ons.
Het code woord isneen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga.... Een vriend van mij is gekomen ()
en nu gaan we op mijn Xdoos spelen ()
mag ik mee?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk bier drinkennet als altijd
dan is het goed. Wiet erbij?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Jawel, gaan we een Fok!ker inelkaar slaan.
heeft je vader nou al bier gekocht?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ga ff bier roken.
bier roken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ga ff bier roken.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:56 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
heeft je vader nou al bier gekocht?
Oh jawel..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:57 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Oke, je hebt me door.![]()
Wiet drinken dan.
wiet kan je best drinkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:57 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Oke, je hebt me door.![]()
Wiet drinken dan.
oh my fucking god.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef saaw het volgende:
[..]
wiet kan je best drinken
maar hasj is lekkerder [nja, minder vies]
hasj-chocolademelk
ik vind mezelf redelijk bekend met alle soorten wiet en hasj enzo.. maar drinken? nooit van gehoord.quote:
uuhm, hoelang is dat met de trein van DH CS?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als je naar Sittard kan komen wel
gaat primaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ik vind mezelf redelijk bekend met alle soorten wiet en hasj enzo.. maar drinken? nooit van gehoord.![]()
en het werkt ook werkelijk als hasj?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef saaw het volgende:
[..]
gaat prima
je neemt chocomelk
doe je wat stukjes hasj in
dan zet je het in magnetron
na een halve minuut even doorroeren, na nog een halve minuut nog eens. dan een hele minuut. goed roeren, even laten afkoelen en drinken maar
2 uurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
uuhm, hoelang is dat met de trein van DH CS?
jupquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
en het werkt ook werkelijk als hasj?
cool! cker een x proberen! bedankt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
duurt aleen wel ff maar dat is altijd met eten
freiss, zou je je avatar even op een eigen hosting willen neerzetten? Bijvoorbeeld putfile.com o.i.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef freiss het volgende:
Hehe, ik vraag me af wie het verschil merkt met de OP van de vorige, behalve de usericons ?
mag ik ook in de OP?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:04 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
freiss, zou je je avatar even op een eigen hosting willen neerzetten? Bijvoorbeeld putfile.com o.i.d.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef saaw het volgende:
@Jaco90: no thankshave fun!
ik ga
spreek jullie later
dagdagdag![]()
Ja, is goed. Hij was trouwens laatst ook opeens offlinequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:04 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
freiss, zou je je avatar even op een eigen hosting willen neerzetten? Bijvoorbeeld putfile.com o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |