Schanulleke - Een kop vol zaagsel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord is een vlekje dat zondag weggepoetst gaat worden door het altijd mooieAjax
![]()
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!
En toch hebben we vanaf 1995 meer titels gepakt dan Feyenoord, grappig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995Sindsdien heb ik geen enkele selectie meer gezien die zich daarmee kan meten.
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Dorus_ het volgende:
En het leuke is dat Feyenoord maar 3 keer in de laatste 21 jaar de titel heeft gepakt en dat er nog steeds vele honderdduizenden mensen supporter zijn van Feyenoord. Ajaks had met die cijfers niet eens meer bestaan man...
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Inderdaad, sinds 1995 hebben we al meer titels gepakt dan Feyenoord in de afgelopen 30 jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995Sindsdien heb ik geen enkele selectie meer gezien die zich daarmee kan meten.
Jij snapt er echt geen hol van he...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord over een club als Veendam kan heen walsen dan ben je toch ook niet arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord beter is dan Sparta ben je toch ook niet arrogant.
Feyenoord is geen topclub meer en Ajax nog wel, ik snap niet wat er zo arrogant aan is om die conclusie te trekken.
[..]
Nogmaals mijn post lezen. Als we zo spelen tegen Feyenoord dan is dat voldoende voor de drie punten. Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Hahaha! Wat een onzin kraam je uit man!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Omdat Feyenoord traditiegetrouw de aartsvijand van Ajax is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Oke, dat mag jij vinden, ik ben gewoon realistisch. Ik vergelijk Feyenoord helemaal niet met Veendam, ik geef juist aan dat ik Feyenoorders NIET arrogant vind als ze denken over Veendam heen te kunnen walsen, want wellicht kan Feyenoord dat ook. By the way, ook Gullit zei vorig jaar (in een interview) dat Feyenoord eigenlijk geen topclub meer is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen hol van he...
Feyenoord vergelijken met veendam, zeggen dat Feyenoord geent topclub is. En nog zie jij niet wat daar arrogant aan is: jij bent zo'n mooi voorbeeld van arrogantie![]()
De arrogantie druipt gewoon van die post af![]()
3 wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Wat een arrogant pleurisvolk is t toch![]()
Dacht ik al maar dat maakt het alleen maar mooier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.quote:
Ik snap ook niet waarom er nog mensen naar de Kuip gaan. Tis toch allang duidelijk dat het mooiste voetbal in a'dam wordt gespeeld?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Dacht ik al maar dat maakt het alleen maar mooier.
Dat is nou juist waarom veel supporters voor Feyenoord zijn, niet omdat ze veel prijzen pakken maar omdat je het mee krijgt van je ouders etc. Maar dat zul jij wel nooit begrijpen.
Waarom ik voor Feyenoord ben? Ik kwam al in de kuip toen mn vader me nog moest dragen, dan ben je gewoon voor Feyenoord, al hadden ze sindsdien helemaal niets meer behaald...
Het is gewoon een gevoel dat in je zit, daarom valt het ook niet uit te leggen. Ik zou niet weten waarom ik voor Feyenoord ben. Als je ongeveer 2 jaar oud bent en je komt sindsdien regelmatig in de kuip hoe kan je het dan in je hoofd halen voior een andere club te zijn? Voor mij is dat simpelweg niet mogelijk... En dan komt daar de Kuip nog bij, de spelers etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan geven![]()
De tweede reden snap ik echter niet. Bij mij thuis is ook iedereen voor PSV, je kijkt toch eerder naar de club zelf dan naar je ouders.
Bovendien dacht ik dat kinderen/jongeren juist in opstand komen tegen hun ouders en juist doen wat hun ouders niet doen.
Dit begrijp ik juist heel goed. Het gevoel dat in je zit is hetgeen dat je Feyenoordsupporter maakt. Ik geloof ook best dat dat bij heel veel Feyenoordfans het geval is. Daar is ook niets mis mee, integendeel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevoel dat in je zit, daarom valt het ook niet uit te leggen. Ik zou niet weten waarom ik voor Feyenoord ben. Als je ongeveer 2 jaar oud bent en je komt sindsdien regelmatig in de kuip hoe kan je het dan in je hoofd halen voior een andere club te zijn? Voor mij is dat simpelweg niet mogelijk... En dan komt daar de Kuip nog bij, de spelers etc.
Maar dit brengt maar weer eens mooi het verschil tussen een Feyenoordsupporter en een ajakssupporter in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |