De beeldspraakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord is een vlekje dat zondag weggepoetst gaat worden door het altijd mooieAjax
![]()
relquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic zou wel eens mee kunnen doen bij de top 10 fok rellen
Ik zie ook geen rel hoor ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic zou wel eens mee kunnen doen bij de top 10 fok rellen
Dan sla ik je nu op je gezicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er kan zo een grote rel ontstaan
Kliene rellentjes zijn er genoeg
Gooi ik je een fles whiskey naar je kopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan sla ik je nu op je gezicht.
Is het nu een rel?
Ik begrijp je overigens wel hoor. Deze topics zijn in het verleden vaak uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er kan zo een grote rel ontstaan
Kliene rellentjes zijn er genoeg
Hoop dat hij dan een tegenstander meeneemt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Als Bosschaart speelt gaat hij rood pakken, ik weet het zeker.
Zit je de DVD van vorig jaar te bekijken ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk 3-2 voor Ajax
De eerste helft is saai en niet het vermelden waard
In de tweede helft opent Kalou na rust de score. Nog geen 10 minuten later maakt De Jong 1-1. Ajax drukt en verdient een 2e doelpunt maar die valt aan feyenoords kant. Dirk Kuijt scoort het onverdiende doelpunt. Twee minuten voor tijd maakt Grygera echter de verdiende gelijkmaker op prachtige wijze. En dan, in de laatste seconde van blessuretijd: Maduro met een bal in de kruising!
Wow wat een scenario zou dat zijn!!
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena. Dit jaar zou het best eens een 2-2 of 1-1 gelijkspel kunnen worden. Hoewel het klasseverschil tussen Feyenoord en Ajax wel erg groot is (Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket) heeft Feyenoord natuurlijk altijd nog de individuele kwaliteiten van hun 2 spitsen, dus zeker van een overwinning ben ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo vorig jaar was het toch 1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |