Ik wist dat kakkerlakken graag in het verleden spitten, maar dit is toch wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Dorus_ het volgende:
Doe mij maar de 9-5 voor Feyenoord op 28 augustus (toevallig?) 1960
![]()
Het enige verschil is dat er nu bij Ajax thuis wordt gespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Dorus_ het volgende:
Doe mij maar de 9-5 voor Feyenoord op 28 augustus (toevallig?) 1960
![]()
Dan moet je toch eens je bril op zetten, want de laatse jaren zie ik maar weining verschil tussen beide ploegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef twi het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we het verschil wat we de laatste paar jaar op 't veld zien eindelijk eens uitgedrukt moet worden in een uitslag. 4-0 bijvoorbeeld.
Dat jullie blij zijn met een gelijkspel.......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
En wat een mooie maandag gaat het worden voor alle Ajacieden
Blij met een gelijkspel? We zijn geen Feyenoorders hoor....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef Rekkie het volgende:
Dat jullie blij zijn met een gelijkspel.......
Ben alleen blij met winst...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Blij met een gelijkspel? We zijn geen Feyenoorders hoor....
Waarom zijn jullie maandag dan zo blij als het toch een gelijkspel wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Creativiteit is je niet bekend he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we winnen zelfs meer van Feyenoord in de Kuip, dan dat Feyenoord van ons wint in hun eigen stadion. Op zich dan al een lachwekkende opmerking dat wij blij zullen zijn wanneer we thuis niet verliezen van zo'n subtopperquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie maandag dan zo blij als het toch een gelijkspel wordt?
Oh want jullie hebben niet verloren van Feyenoord, dat is het!
Het was een vraag.... maar goed!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we winnen zelfs meer van Feyenoord in de Kuip, dan dat Feyenoord van ons wint in hun eigen stadion. Op zich dan al een lachwekkende opmerking dat wij blij zullen zijn wanneer we thuis niet verliezen van zo'n subtopper
O ja je moet stil zijn als je niet naar het stadion kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij hebt wel een grote bek voor iemand die altijd de wedstrijden van z'n club via de radio of teletekst volgt, Twi.
Och och, we kunnen 't sportief niet winnen, dus gaan we maar persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij hebt wel een grote bek voor iemand die altijd de wedstrijden van z'n club via de radio of teletekst volgt, Twi.
Tuurlijk niet maar als ajax speelt zie je hem altijd posten hier met een grote bek over Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja je moet stil zijn als je niet naar het stadion kan
Twi is er altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ajax speelt zie je hem altijd posten hier.
Nee via canal+/versatel/fok zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Och och, we kunnen 't sportief niet winnen, dus gaan we maar persoonlijk wordenAltijd sterk, die Feyenoorders
Ik volg wedstrijden trouwens nooit via radio of teletekst
![]()
Tja, daar draag jij toch ook niet echt aan bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |