Ali en iets voor z'n moeder doen, een wonder!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:34 schreef MrAli het volgende:
Net even foto's met m'n moeder lopen bekijken, die had ze altijd graag nog willen zien dus had ik maar een selectie gemaakt met foto's die voor haar wel leuk zijn.
O.a. van wintersport nieuwjaar, wintersport voorjaar, Keulen, 'normale' Cel 4 foto's etc., en alles op een cd gezet, was ze erg blij mee
Ik doe vaak genoeg iets voor mijn moeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ali en iets voor z'n moeder doen, een wonder!
Tijd voor lasagna, dan werken en richting Cel4
Die gritty tint heeft juist wel wat, iets sinistersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal foto's met een andere toestel genomen omdat ik toevallig die bij de hand had, en die jongen was niet voor mij aan het poseren, dus ik moest wel snel zijn.Deze is nl. met de foto/video-camera van mijn vriendin genomen en die is echt zoveel minder dan de mijne, maargoed ik vind het alsnog wel een mooie foto.
Komen je ouders morgen toevallig terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb weer een Big American Tasty Texas Style Big And Crunchy Soft On The Inside (what's in a name) gekocht. Fuck koken, ik zondig.
Moet vanavond trouwens nog wel het hele huis poetsen, stofzuigen en opruimen, wil niet.
morgenvroegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Komen je ouders morgen toevallig terug?
Oh, das waar ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sommige mensen hier werken nog weet je?.
Succes.quote:
Aardappeltjes en erwtjes zijn niet zo moeilijk volgens mij, zalm kan je zo moeilijk maken als je wil.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:13 schreef DearPrudence het volgende:
Ben nu zalm, aardappeltjes en erwtjes aan het klaarmaken. Is eens wat anders dan eitjes en hotdogs, ben benieuwd of het gaat lukken.
ja maar, ja maar.. dit zijn ander soorten aardappeltjes (iets makkelijker, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Aardappeltjes en erwtjes zijn niet zo moeilijk volgens mij, zalm kan je zo moeilijk maken als je wil.
Maar dat lukt je vast wel, succes.
Wat voor aardappeltjes? Krieltjes? Of Opperdoezers? Of soms toch patatjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. dit zijn ander soorten aardappeltjes (iets makkelijker, maar dat maakt niet uit.)
hehe, het gaat tot nu toe goed.
Dan is je pizza in de voorverwarmde oven gooien (20 graden heter dan advies @ 210 celcius) en 15 min (3 minuten langer dan advies) wachten toch makkelijker. Licht aangebrande, knapperige buitenkant, en heerlijk zacht van binnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Koken is niet moeilijk, het timen is de shit. Zo van: "WHaaaaa, aardappelen gaar, kuuuut vlees is nog rauw en de broccoli kookt nog niet!"
I'm giving up.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Koken is niet moeilijk, het timen is de shit. Zo van: "WHaaaaa, aardappelen gaar, kuuuut vlees is nog rauw en de broccoli kookt nog niet!"
I'm giving up.
Pitjes zijn crucial Ik dus op zo'n pit, en helemaal open, dus ik denk; binnen 8 min zijn die groentes klaar. 6 minuten later kookt het water nóg niet, maar dat was dus een zogenaamd warm-houdt-pitje. Ja, dat had mijn mama me ook niet verteldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]true.
Maar alles is goed gegaan, mijn ouders vonden het ook lekker.Alleen vergeten zout en peper op de zalm te strooien, dat had mijn mama mij namelijk niet verteld en de erwtjes op het verkeerde pitje gezet, dus die kwamen er een minuutje of 4 later bij.
Achja, als het maar lekker was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]true.
Maar alles is goed gegaan, mijn ouders vonden het ook lekker.Alleen vergeten zout en peper op de zalm te strooien, dat had mijn mama mij namelijk niet verteld en de erwtjes op het verkeerde pitje gezet, dus die kwamen er een minuutje of 4 later bij.
teehee, dan ben ik niet de enige dimwit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pitjes zijn crucial Ik dus op zo'n pit, en helemaal open, dus ik denk; binnen 8 min zijn die groentes klaar. 6 minuten later kookt het water nóg niet, maar dat was dus een zogenaamd warm-houdt-pitje. Ja, dat had mijn mama me ook niet verteld.
Ik moet het met 4 doen, maar het was de kleinste, daar komen heel grote vlammen uit, alleen heel weinigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef MrAli het volgende:
Dat warmhoudpitje is toch over het algemeen het middelste pitje?
Zegmaar nr. 5?
wij hebben een gas of is het electrische? oven (eentje zonder vuur), en die heeft ook maar 4, 2 grote en 2 kleine. Verder niks bijzonders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik moet het met 4 doen, maar het was de kleinste, daar komen heel grote vlammen uit, alleen heel weinig.
zonder vuur is elektrisch, en dat is dan een fornuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wij hebben een gas of is het electrische? oven (eentje zonder vuur), en die heeft ook maar 4, 2 grote en 2 kleine. Verder niks bijzonders.
Wij hebben er ook 4, 1 grote, 2 normale en een kleine, maar dat is geen warmhoud shit, want daar kan je prima eitjes op koken ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik moet het met 4 doen, maar het was de kleinste, daar komen heel grote vlammen uit, alleen heel weinig.
ach, je snapt wat ik bedoel. Het hele geval heet naar mijn idee een oven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
zonder vuur is elektrisch, en dat is dan een fornuis.
Oven stop je je pizza in met warme lucht en roosters waar je je armendienetnietindeovenwantschoenenzittenaanbrandt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ach, je snapt wat ik bedoel. Het hele geval heet naar mijn idee een oven.
Ik wil niet betweterig of wijsneuzerig doen hoorquote:for·nuis (het ~, -nuizen)
1 kooktoestel met een oven => kookfornuis
2 stookinrichting voor o.a. een smeltvuur
3 de verbrandingsruimte in een raffinaderij
Vaak zitten een fornuis en een oven ook in een en hetzelfde apparaat, dus zo gek is het nog niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ach, je snapt wat ik bedoel. Het hele geval heet naar mijn idee een oven.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:09 schreef NerdoNielso het volgende:
in huis koken wij keramisch, gaat iets langzamer dan met gas (inductie is een stuk beter over het algemeen) en hebben 5 pitten. Eigenlijk allemaal bestaan ze uit 2 delen zodat het een kleine of een grote pit is
Tja en de keuken: jullie grootste is kleiner dan onze kleinste zegmaar... 6 pitten meen ik & nog 4 normale pitten in een ander deel
en dan nog een bakplaat, 2 grote ovens (combi-steamers), uhm, tig magnetrons, een grote frituurpan, een kookpot en mjah, hoe noem je die dingen ook al weer...![]()
ja, hou jij je nou maar bezig met dingen waar je nog wat van kan leren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet betweterig of wijsneuzerig doen hoor.
Ik ga wel gewoon stofzuigen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ja, hou jij je nou maar bezig met dingen waar je nog wat van kan leren.![]()
Arr aye, in stijl homiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Gister was goed.
My man, ik zou zo nog 3 weken daar kunnen zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag een stukje in het NRC over de Griekse regering die ontevreden is over het uitgaansgedrag van al die Britten op Zakynthos. Van overgeven op straat, tot orgiën in het openbaar en meer van dat soort zaken. Dat plaatsje (Laganas) waar wij zaten werd expliciet genoemd. Geen wonder dat ik het na 3 dagen zat was daar.![]()
Er staat niet zomaar een stuk in het NRC over wangedrag van Britse toeristen. Lees bijv. ook dit eens: http://www.telegraph.co.u(...)005/07/03/wzak03.xmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
My man, ik zou zo nog 3 weken daar kunnen zitten
Over het algemeen vond ik het veel netter dan in de koog bv. Geen glas op de grond, veel vriendelijkere sfeer, meer meiden op de bar
Maar dat heb jij niet echt geproeft kees
Meeeeeer dan goed, ik heb me echt gigantisch goed vermaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Gister was goed.
Anders gaan jullie even niet staan juichenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Meeeeeer dan goed, ik heb me echt gigantisch goed vermaakt.
't was wel okey jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Meeeeeer dan goed, ik heb me echt gigantisch goed vermaakt.
Ik bleef netjes stil hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Anders gaan jullie even niet staan juichen.
Sorry hoor, maar ik heb m'n mond toen gehouden, ik vond dat zegmaar ook wat overdreven, dat waren Vliet en Boom, en voornamelijk die laatste.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Anders gaan jullie even niet staan juichen.
Damn, zeker wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't was wel okey ja
Vanavond weer
Ze heete Nicole geloof ik en kwam uit Marken ofzo, maar ze moest al een bus naar de Krim om 4 uur hebben en haar vriendinnen stonden te wachten. Dus hebben we maar eventjes buiten in stijl afscheid genomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb m'n mond toen gehouden, ik vond dat zegmaar ook wat overdreven, dat waren Vliet en Boom, en voornamelijk die laatste.
Maar vertel, hoe of wat? Want ik heb dat ene fragment gezien, verder eigenlijk niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |