Sven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef teknomist het volgende:
Ik heet Sven, ik kom uit Zweden en ik ga in Nederland wonen. Wat dan?
Ik heet Juan, ik kom uit Spanje en ik ga in Nederland wonen. Wat dan?
Ik heet Heinrich, ik kom uit Duitsland en ik ga in Nederland wonen. Wat dan?
Wat een belachelijk idee. En vooral... wat schiet je ermee op?
En al die ras-Hollanders die hun kinderen een buitenlandse naam hebben gegeven?
Of "Destiny"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:39 schreef k_man het volgende:
En wat doen we met het Nederlandse gepeupel dat de dochter Kimberley genoemd heeft?
Maar die taalgroepen, vooral de Germaanse, zijn aan die van ons verbonden. En Romaans klinkt net iets makkelijker dan Turks, Marrokoaans.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef teknomist het volgende:
Ik heet Sven, ik kom uit Zweden en ik ga in Nederland wonen. Wat dan?
Ik heet Juan, ik kom uit Spanje en ik ga in Nederland wonen. Wat dan?
Ik heet Heinrich, ik kom uit Duitsland en ik ga in Nederland wonen. Wat dan?
Wat een belachelijk idee. En vooral... wat schiet je ermee op?
En al die ras-Hollanders die hun kinderen een buitenlandse naam hebben gegeven?
Alle taalgroepen zijn uiteindelijk aan elkaar verbonden en ik vind "Fatima" toch iets makkelijker uit te spreken dan bijvoorbeeld "Juan" of "Pedros".quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Maar die taalgroepen, vooral de Germaanse, zijn aan die van ons verbonden. En Romaans klinkt net iets makkelijker dan Turks, Marrokoaans.
Als je Henk heet kun je je nog steeds Hank B. Marvin noemen. Gitaartje erbij en je wordt voor de frontman van The Shadows aangezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Draai het eens om, stel jij ga naar Duitsland en je heet Henk, hoe ga je dan door het leven.?
Weet jij wel wat het werkwoord henken betekent?
Ik wed dat je je naam maar gauw veranderT.
Gerard Bos, de president van de VS.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:58 schreef Casparovvv het volgende:
Idioot...
Dan zie je dalijk de krantenkoppen vermelden: ''Gerard Bush bezoekt Nederland!''
Als je Pedros heet kun je je nog altijd Peter-Os noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef teknomist het volgende:
Alle taalgroepen zijn uiteindelijk aan elkaar verbonden en ik vind "Fatima" toch iets makkelijker uit te spreken dan bijvoorbeeld "Juan" of "Pedros".
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Gerard Bos, de president van de VS.
Vergezeld door mevrouw Rijst, uiteraard.
En vice-president Lul Kettinkjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Gerard Bos, de president van de VS.
Vergezeld door mevrouw Rijst, uiteraard.
Jan Lennen, Paul Kaartsma, Rinus Ster en Joris Harmsen van de Keefers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef Noorman het volgende:
En Wil Poorten van Kleinzacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |