wat een idee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef teknomist het volgende:
Satan wilt helemaal geen baby's. Die wilt dat we goths offeren.
quote:
Nou, je legt ze op zo'n grote stenen tafel in een kelder en dan ram je er een mes in gemaakt van drakenbotquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe gaat dat precies in z'n werk dan, dat babies offeren
amerikaanse gothicsquote:
bokken, welteverstaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef Renmaestro het volgende:
Ervaren satanisten offeren geiten.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, je legt ze op zo'n grote stenen tafel in een kelder en dan ram je er een mes in gemaakt van drakenbotkutgothics!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Moet je daar een vergunning voor aanvragen ofzo? Of wordt het alleen op bepaalde dagen toegestaan?
nou. je hebt allereerst een paar ingredienten nodigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe gaat dat precies in z'n werk dan, dat babies offeren
Met kerst moet je dat niet proberen. Geinteresseerd? http://www.sugababes.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Moet je daar een vergunning voor aanvragen ofzo? Of wordt het alleen op bepaalde dagen toegestaan?
Meestal hebben ze geen kinderen, als hun vrouw bevallen is is de verleiding natuurlijk niet te weerstaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:21 schreef Blokhut het volgende:
" Mijn vader is babyslager." Persoonlijk haak ik dan meteen af bij een date
Weet jij het soms beter, hoer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef P8 het volgende:
[..]
nou. je hebt allereerst een paar ingredienten nodig
1. minimaal 1 baby
2. een kelder.
3. een stenen altaar
4. een mes (bij voorkeur een bot roestig mes)
5. een menigte die in het latijns mompelt
je begint met de menigte. zij moeten in het latijns constant "almachtige satan accepteer ons nederige offer" zeggen/mompelen.
dan leg je het baby'tje op het altaar en gaat er een kwartiertje in tekenen met je mes. zelf prefereer ik zelfportretten. en dan snij je 1 van de halsslagaders door en dan moet je minimaal een halve liter bloed drinken.
vervolgens wacht je totdat je moet pissen en vult het missende bloed dan aan met een halve liter pis. vervolgens ram je het mes 666 keer in het buikje.
al met al ben je ongeveer 2 uur bezig met het offeren van 1 baby
Da's het mooie van Nederland, hier mag dat. Gewoon, zomaar op je balkonnetjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Misschien een leuk fris en prettig niew concept voor de saaie Talpa zender: Het grote "Offer je baby ritueel"spel! Een soort van "De grote abortus show" maar dan in een nieuw jasjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:44 schreef oegaboega het volgende:
hmm.. een keer ff uitproberen.. heb hier nog wel een leuke ritueelsmes liggen![]()
iemand een baby te leen?![]()
Zelf gemaakt is het lekkerstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:44 schreef oegaboega het volgende:
hmm.. een keer ff uitproberen.. heb hier nog wel een leuke ritueelsmes liggen![]()
iemand een baby te leen?![]()
Ik wil je kind wel slachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
Jeej, ik heb een succesvol topic geopend, wie wilt me aanraken?
Graag...met een bot mes...hehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
Jeej, ik heb een succesvol topic geopend, wie wilt me aanraken?
Ik heb dan wel een vreselijke babyface maar ik ben geen baby.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Graag...met een bot mes...hehe![]()
![]()
Klik voor de grap eens op dat foto toestelletje rechsbovenaan mijn postquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij een vrouw, afblijven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |