Ja want een zitzak voor 160 euro is de bomquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef ivetje het volgende:
Ik vond de ipod-sok al belachelijk maar dit slaat echt alles!! Wat ze allemaal niet bedenken om mensen geld af te troggelen zeg...
nee, een belachelijke stoel voor 999,- is tofquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja want een zitzak voor 160 euro is de bom
Je kunt er toch een iPod inklikken doos.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
nee, een belachelijke stoel voor 999,- is tof
Wat is daar dan het nut van...dat vraag ik me afquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kunt er toch een iPod inklikken doos.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kunt er toch een iPod inklikken doos.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wedden dat die stoel met wat gehackte firmware ook met een iRiver werkt?
Eigenlijk ben ik het wel stiekem met je eenschquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef ivetje het volgende:
Ze bedenken echt steeds gekkere dingen...dat ding was toch juist bedoeld zodat je je muziek overal mee naartoe kon nemen? Komen ze nu ineens met iets waarbij je je muziek ook thuis kan luisteren...
Op de beats van de muziek?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:56 schreef tonks het volgende:
Hij masseert je ook trouwens die stoel
Gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:10 schreef L-IS het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel stiekem met je eensch![]()
IK weet niet of jou bank je een massage geeft? en in jou bank speakers zitten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar het is toch ook zo...wat is het nut? De muziek die je op dat ding hebt staan, heb je toch thuis al op je pc...dan kan je net zo goed via je pc muziek luisteren, hoef je niet voor 999,- zo'n stoel te kopen. En anders ga je op de bank zitten met je ipod om je nek en dopjes in je oor...da's toch hetzelfde
heb je alsnog een mooiie stoel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:11 schreef optifree het volgende:
en toen ging je oh zo stevige iPod kapot.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |