Ik denk dat ik ga zappen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Normaal vind ik het wel aardig, maar ik denk toch dat ADO - Heerenveen leuker gaat worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ga ik niet kijken ik ga de stad in
Zeker. In principe is CSKA Moskou nog de makkelijkste van de vier - hopelijk redden ze het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:28 schreef stevengerrard het volgende:
een zeer goede test voor LFC die in die komende weken zeer lastige tegenstanders gaat krijgen.
Tottenham, Scum, Real Betis
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef Dos37 het volgende:
kan hem ook niet kijken. heb verjaardag
Liverpool staat met 3-0 achter maar dat zegt nog niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef MaxPower het volgende:
nog niks gebeurd hier zeker?
altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:02 schreef Elvislives het volgende:
beetje uit frustratie dat nos dit uitzendt, omdat ze de eredivisie kwijt zijn...of was dat altijd al?
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:02 schreef Elvislives het volgende:
beetje uit frustratie dat nos dit uitzendt, omdat ze de eredivisie kwijt zijn...of was dat altijd al?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liverpool staat met 3-0 achter maar dat zegt nog niks.
iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef Elvislives het volgende:
hee goal geweest! 0-1 voor moskou
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef Elvislives het volgende:
hee goal geweest! 0-1 voor moskou
quote:
Ik ook niet - wat een frustrerende partij.quote:
Inderdaad.quote:
nog niet ten einde en ze staan geloof ik op 7 punten achterstand op de tweede plek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Is CSKA eigenlijk Russisch kampioen geworden, of is de competitie nog niet ten einde?
Behoorlijk ...quote:
Nee, hier doen ze hoek-penaltiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:39 schreef okee6 het volgende:
Krijgen we nu ook strafworpen? aangeschoten natuurlijk
Verguld standbeeld dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
Standbeeld voor Cisse morgen in Liverpool?
So what?! Die teams boeien me niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef LuukBes het volgende:
ADO-SCH was leuker.
Post hier dan ook niet. Ik post toch niet in dat topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:23 schreef LuukBes het volgende:
[..]
CSK en L'pool boeien ook niet.
Dat bleek wel uit deze onboeiende match.
Thanks!quote:
Heb idd gezapt. Vindt je het gek, deze match was dodelijk saai. Gelukkig kon ik toen ik hierdoor stervende was nog net zappen naar die andere match met een uiterste krachtinspanning. Anders was ik nu kapot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Post hier dan ook niet. Ik post toch niet in dat topic
En je hebt niet eens de hele wedstrijd gezien en hebt er blijkbaar een hele mening over
Ik zou hem o zo graag winnen, betekend namelijk dat we of de CL of de UEFA cup hebben gewonnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
eerste poedelprijs van het seizoen is al weer vergeven, feli doc
mja hecht er niet veel waarde aan, leuk voor de sponsors zo'n wedstrijdjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zou hem o zo graag winnen, betekend namelijk dat we of de CL of de UEFA cup hebben gewonnen
Ben je die andere wedstrijd blijven kijken en heb je zodoende de goals van LFC gemist? Ik heb even in de andere thread gelzen en die was naar wat ik gelezen heb ook saai. Daarnaast wel 4 doelpunten en spanning op het einde. Weliswaar zeker niet een vand e mooiste wedstrijden maar wat ik met mij So What bedoel is dat mij als supporter van LFC niet kan schelen - behalve dat het frustrerend was dat LFC aanvallend tot Cisse kwam te weinig bracht. Als je vaker naar LFC kijkt dan is juist iedere wedstrijd op zich interessant. Of LFC de neutrale supporter vermaakt zal me verder aan m'n derriere oxideren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Heb idd gezapt. Vindt je het gek, deze match was dodelijk saai. Gelukkig kon ik toen ik hierdoor stervende was nog net zappen naar die andere match met een uiterste krachtinspanning. Anders was ik nu kapot.
Maar wel de enige Europese poedelprijs die er te vergeven isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
eerste poedelprijs van het seizoen is al weer vergeven, feli doc
Niet echt idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
Heb er geen kut van gezien maar ik heb zekers te weten niets gemist.
Zou ik ook gezegd hebben wanneer een team de vierde Europese prijs pakt in zo'n 4 jaar terwijl je op dat gebied zelf alweer jaren moet wachten op een Europees succesje ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
Heb er geen kut van gezien maar ik heb zekers te weten niets gemist.
Ach.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Zou ik ook gezegd hebben wanneer een team de vierde Europese prijs pakt in zo'n 4 jaar terwijl je op dat gebied zelf alweer jaren moet wachten op een Europees succesje ...
CSKA was alleen leuk omdat het tegen dat teringvolk was,de wedstrijd op zich was ruk en van de CL Finale was alleen de eerste tweede helft OK van Pool-zijde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:44 schreef Doc het volgende:
Aan de andere kant waren de Europese finales het vorig jaar met Moskou en LFC zeker het bekijken waard ...
oja,ergens in 2001 was het,eerlijk is eerlijk,was een van de leukste wedstrijden die ooit bezocht heb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef Doc het volgende:
En ook die andere Europese finale die LFC een paar jaar geleden speelde was erg leuk - zeker ook voor de neutrale toeschouwer
dat kon ik me nog herinneren dat je dat ooit eerder gezeg d hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oja,ergens in 2001 was het,eerlijk is eerlijk,was een van de leukste wedstrijden die ooit bezocht heb.
Ik ben eerlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:56 schreef Doc het volgende:
[..]
dat kon ik me nog herinneren dat je dat ooit eerder gezeg d had
Ik vroeg me ook al af of het misschien bekend geworden toen ik op vakantie was - maar nee dus ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het gaat tijd worden dat die schijt FA eens een datum gaat vaststellen voor LIVERPOOL FC v gunners
LFC controleerde de wedstrijd. Had 60-70% balbezit ongeveer. Twee verdedigende fouten waarvan 1 afgestraft. D.Carvalho deed leuke dingen - maar tegen Josemi is dat ook iets minder moeilijk. Te weinig creativiteit in de aanval van LFC en te veel schoten niet niet on-target waren. Rafa nam risico door Cisse laat in te brengen maar dat was aan de andere kant ook een meestzet aangezien hij fris als-ie was makkelijk de vermoeide Moskovische verdediging voorbij liep bij uitbraken na corners e.d.. Cisse is al snel maar nu was verdediging ook net iets trager. Aan de ene kant lucky - door het genomen risico - maar aan de andere kant ook wel terecht gezien de controle die LFC wel had. De mooiste individule acties (gechoogel met de bal) waren echter wel van D.Carvalho.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:49 schreef methodmich het volgende:
Was niet best dus?
Gaf de NOS nog sneren naar Talpa, zoals woensdag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |