quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:42 schreef Thrilled het volgende:
Ja, en wie luistert er hier naar die shit?![]()
Waarom download je het dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef trancethrust het volgende:
Spul vliegt bij mij gelijk de prullenbak in.
Ze proberen de nummers wat op te leukenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef kutvent het volgende:
Hoe is het mogelijk om die nummers nog verder te verneuken?
Dat is toch al geen muziek?
Er staat helaas niet zoiets als [fucked up by various futile comments].quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef trancethrust het volgende:
En alle R&B/hiphop is zo slecht dat je het niet wilt hebben
hehe, aanmelden voor het nieuwe nederlands woordenboek zou ik zeggenquote:
Niet met de quotes spelen nou..quote:
Eerder zn stempel erdoorheen drukkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef HoSeong het volgende:
Dat is omdat het vaak mixtapes zijn waar deze liedjes dan opstaan. Die liedjes verschijnen soms eerder op zo'n tape dan bv op een album en dus moet de betreffende DJ er even zijn "stempel" op drukken.
Dus.. jij bent verantwoordelijk voor die ongein!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
YEAH NIGGA! POP OFF! G-UNIT! YEAH!
Ik ben niet zo'n R&B kenner, dus misschien kun je mij uitleggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef trancethrust het volgende:
Ik heb echt een hekel aan al die lui van (Amerikaanse) radiostations die zich verplicht voelen een compleet (R&B/hiphop) nummer te verneuken door er om de 30 seconden zinloos geblaat als "hot shit" erdoorheen te roepen.
Snap ook niet dat lui dat soort nummers opnemen, downloaden en/of verder verspreiden. Spul vliegt bij mij gelijk de prullenbak in.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n R&B kenner, dus misschien kun je mij uitleggen
1) hoe je een R&B-hiphop nummer verneukt? Is dat niet een pleonasme, zoals een ruïne slopen of een kopie namaken?
2) hoe je weet dat wat jij zinloos geblaat noemt geen onderdeel van het nummer is?
DJ Kay-Slay, Drama King!!!1quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Henkmanz het volgende:. Dan luister je het niet
.
Ik kan me er niet druk om maken.
DJ CLUE!! WHÁÁÁT
Negers en Thijsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:32 schreef Black-Death het volgende:
Wie luistert er dan ook hiphop en r&b
nog even wachten en hij komt naar nederlandquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:32 schreef Jett het volgende:
moet je niet naar die commerciele shit luisteren
immortal technique
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:32 schreef Black-Death het volgende:
Wie luistert er dan ook hiphop en r&b
En dan geef je uitgerekend twee voorbeelden waar GEEN sprake is van een pleonasmequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
1) hoe je een R&B-hiphop nummer verneukt? Is dat niet een pleonasme, zoals een ruïne slopen of een kopie namaken?
Ook irritant, een lekker R&B nummer waar weer perse zo'n rapper doorheen moet gaan pratenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:03 schreef trancethrust het volgende:
Negers moeten iig niet zo schreeuwen.
Dan liever een neger die er doorheen schreeuwt dan een heavy metal freak die in zijn ballen is getraptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:03 schreef trancethrust het volgende:
Negers moeten iig niet zo schreeuwen.
Je kan net zo goed doom-metal door zo'n nummer heen mixen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Dan liever een neger die er doorheen schreeuwt dan een heavy metal freak die in zijn ballen is getrapt
People who are glass houses should not be having nasty dreams.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:20 schreef Molluck het volgende:
So I'm the glass house havin' nasty dreams!
Urban? omg dat is pas pure bagger. Wat versta jij onder "urban" trouwens?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik luister tenminste Urban(Sinds kort)
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar hier op Aarde is dat dus wel het geval. Negers kunnen beter bewegen op muziek en het gewoon maar niet meer maken. Scheelt ook weer een hoop randdebielen op straat.quote:En niet alle R&B/hiphop is zo slecht dat je het niet wilt hebben
en wat luister jij ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar hier op Aarde is dat dus wel het geval. Negers kunnen beter bewegen op muziek en het gewoon maar niet meer maken. Scheelt ook weer een hoop randdebielen op straat.
Dude. Beetje respect voor anderen mag hoor. Ik word zo moe van mensen die dom gaan lopen zeuren over muziekstijlen die ze niet mooi vinden... ik bedoel, wat is daar het nut nou van?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar hier op Aarde is dat dus wel het geval. Negers kunnen beter bewegen op muziek en het gewoon maar niet meer maken. Scheelt ook weer een hoop randdebielen op straat.
Dude, Doom Metal is echt geen Heavy of Power Metal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Dan liever een neger die er doorheen schreeuwt dan een heavy metal freak die in zijn ballen is getrapt
king magazine bedoel je... the game... niet mijn stijlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:20 schreef Molluck het volgende:
I had dreams of f**kin' an R'n'B bitch like Mya
When I saw dat ass on a front of that King
Read the article in a magazine
She loved gangsters, loved nasty things
So I'm the glass house havin' nasty dreams!
Nagenoeg alles, behalve R&B, maar dat zal duidelijk zijn. Het liefst Jazz, rock of iets klassieks. En er zijn vooral negers actief in de Jazz, ik weet het. Prima gasten met een groot talent.quote:en wat luister jij ?
Respect? Jij kan zonder te kotsen naar een R&B clip luisteren/kijken en durft te spreken over respect? Zoek een hobby.quote:Dude. Beetje respect voor anderen mag hoor. Ik word zo moe van mensen die dom gaan lopen zeuren over muziekstijlen die ze niet mooi vinden... ik bedoel, wat is daar het nut nou van?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:48 schreef AgLarrr het volgende:
...
Respect? Jij kan zonder te kotsen naar een R&B clip luisteren/kijken en durft te spreken over respect? Zoek een hobby.
Lol, wat maakt jou beter dan een schreeuwende neger na zo'n nutteloze, inhoudsloze en domme opmerking? Zoek een hobby.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:48 schreef AgLarrr het volgende:
Respect? Jij kan zonder te kotsen naar een R&B clip luisteren/kijken en durft te spreken over respect? Zoek een hobby.
Ja allemaal het zelfde , allemaal van die hondenbloeddrinkersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dude, Doom Metal is echt geen Heavy of Power Metal.
juistquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef jimjim1983 het volgende:
bedenk wel alsjeblieft dat alle hip hop die je nu op tv ziet totaal niet representatief is voor alle hip hop.
er komt meer dan genoeg hip hop uit dat wel origineel is en met teksten die wel ergens over gaan, je ziet het alleen niet op tv en je hoort het niet op de radio.
Die rappen over...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef Syd het volgende:
[..]
juist![]()
Maarja de doefies hier die reageren alleen op commerciele hiphop ze kijken niet verder.....er zijn nog genoeg rappers die niet rappen over blingbling, bitches en money
Anders las je die post even verder. Zielig figuurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
anders steek jij je poten nog verder in Aglarrs reet; misschien vindt-ie je dan nóg toffer.
Dat doe ik dus ook niet en de reden waarom heb je gelezen. Het schijnt je niet echt te bevallen hè? Vervelend is dat toch, mensen die niet vinden wat jij vindt.quote:Ik wilde alleen maar zeggen: Als je je eraan ergert; kijk en luister er dan niet naar. Klaar.
quote:Anders las je die post even verder. Zielig figuur
wacht maar tot er eentje onder je bed ligt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:59 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vind schreeuwende negerts op straat eigenlijk nog veel vervelender.
Als die daar ook schreeuwt denk ik dat we hem snel in de gaten zullen hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wacht maar tot er eentje onder je bed ligt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef ChicaneBT het volgende:
Schreeuwende mensen zijn vaak irritant, maat schreeuwende negers zijn extra irritant.
Die opmerking is zo 2002quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je schreeuwende moeder is nóg irritanter.
Draai het iig niet op zenders als SlamFM.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
negermuziek is sowieso zo ontzettend kut. Dat zouden ze moeten verbieden
Ach gossie, wat lief.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Meneer durft ook iets te zeggen, grote jongen hoor.
Ze moeten er een minimumleeftijd opdonderen. hiphopmuziek is schadelijker voor de jeugd dan alle geweldadige films en games bij elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
negermuziek is sowieso zo ontzettend kut. Dat zouden ze moeten verbieden
Ja, geef mij het oude repertoire van ID&T maar.. Als ik popi 'urban' e.d. wil horen kan ik de andere duizend (radio)zenders nog opzetten. Goeie kick trouwensquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Draai het iig niet op zenders als SlamFM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |