Gijs...XBox 360...wanneer komt hij uit en wat zijn de launchgames?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Serieus....... zooooooooooooooo'n lekkere vrouw op mijn Blog gezet.... van het pad![]()
ALLES !!
24 november als het goed is. Ik wil uiteraard de dure pack van 399 euro. Wat er bij staat lees je in mijn blog. Maar wireless controllers, afstandsbediening etc etc zegt genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...XBox 360...wanneer komt hij uit en wat zijn de launchgames?
Dat is een racegame wa?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
PGR3 ziet er ook godsgruwelijk uit.....ook een launch game !
gaat nergens over idd.. geen kennis toevallig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Serieus....... zooooooooooooooo'n lekkere vrouw op mijn Blog gezet.... van het pad![]()
ALLES !!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een racegame wa?
Waarschijnlijk haal ik hem wel.![]()
Ik wil Tiger Woods 2006 en Lara.
en een week later verkoop je hem zeker welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een racegame wa?
Waarschijnlijk haal ik hem wel.![]()
Ik wil Tiger Woods 2006 en Lara.
Geile lurker.... jazeker een kennis... Dat is O-Renquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
gaat nergens over idd.. geen kennis toevallig?
pfff wat doe je.. zeker vaak bakkies doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geile lurker.... jazeker een kennis... Dat is O-Ren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:37 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
pfff wat doe je.. zeker vaak bakkies doen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahahahaha...en toen kwam papa binnen![]()
![]()
[afbeelding]
Gijs... mozes heeft deze nog gezien toen ie kind wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
[afbeelding]
God hij is naar China geweest en loopt natuurlijk een half jaar achter.... wat een baardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
[afbeelding]
Gijs.............. heb je mijn Eneco rekening gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho? Ik heb bij de Makro gekeken voor zo'n HD DVD recorder, alleen Sony en Philips eigenlijk in het assortiment. Een incidenteel ander merk, maar niet echt veel keus.
Die blog met die typo's? Wel geprobeerd ja, maar niet geluktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.............. heb je mijn Eneco rekening gezien?
Tja, ze zijn geen speciaalzaak he. Gamescolectie zuigt ook daar...quote:Maar bedankt voor het kijken vriend....
Stinkcollectie trouwens !
Ik heb zelf voor mijn vakantie een panasonic gehaald. Ben er erg tevreden mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho? Ik heb bij de Makro gekeken voor zo'n HD DVD recorder, alleen Sony en Philips eigenlijk in het assortiment. Een incidenteel ander merk, maar niet echt veel keus.
Ik lees net dat Zelda tot na maart 2006 is uitgesteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
God hij is naar China geweest en loopt natuurlijk een half jaar achter.... wat een baard
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees net dat Zelda tot na maart 2006 is uitgesteld.
Nog meer slecht nieuws?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef Chocobo het volgende:
JaDat was het ergste nieuws tot nu toe !
TYYYPPPHHUUSSSSSSSSSSS GEISSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geile lurker.... jazeker een kennis... Dat is O-Ren
Lekker hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TYYYPPPHHUUSSSSSSSSSSS GEISSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
idd ALLES!!!
Juni 2006 Japanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog meer slecht nieuws?FFXII uitgesteld tot 2015?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |