quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef Bastard het volgende:
*burp*
quote:
Wil je nu een nachtzoenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
TjaMoeten studeren tot diep in de nacht he
En morgen weer om 9u opstaan om verder te studeren
Graagquote:
Zeg hou eens op met dat posten overal. Ik wil de laatste post.... heb ik een mooi overzicht voordat ik slapen ga !quote:
Great minds think alikequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg hou eens op met dat posten overal. Ik wil de laatste post.... heb ik een mooi overzicht voordat ik slapen ga !
Jij hebt die dwangneurose dus ookquote:
Neuh, ik had dus net besloten om het aan jou over te latenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt die dwangneurose dus ook
Noot.... ik geef jou de eer vandaag. Postze !
quote:Favored platform: Xbox
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Square
http://users.ign.com/collection/Strolie1975?objType=1
dat niet serieus nemen ookquote:Beste bezoeker,
Het bod dat u heeft uitgebracht op een advertentie in groep Bureaus en Bureaustoelen en rubriek Huis en Inrichting is verwijderd door de adverteerder.
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=inrichting&u=bureau&ID=114225
Loopt de link niet geheel door? Kopieer dan de twee delen naar de adresbalk in uw browser.
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
http://www.marktplaats.nl
Je had erbij moeten zetten dat je een neger bent.quote:
krijg ik em dan gratis??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zetten dat je een neger bent.
Morge schat!!quote:
Tsssssssss kinderachtig zegquote:
Neen, maar dan weten ze dat je serieus bent met je laag bod.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
krijg ik em dan gratis??
quote:gave foto's gijs![]()
Moet je zeker doen. Heel erg mooi. Maar je moet er wel tegen kunnen dat de gedachten ten aanzien van hygiene iets anders zijn dan hier. En echt schoon is het nergens. Verkeersregels doen ze ook niet aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
Stroooolllll .....
Prachtig foto's man!! Lijkt me een geweldig land om een keer te bekijken!
Tijdens het eten is het enige moment dat ze niet spugen. Voor de rest hoor je op straat regelmatig GRRRRRRAAAAAACHHHHHHHHHHH....spffff als ze weer een rochel uit hun tenen lijken te halen.quote:Is het nou trouwens waar dat de Chinezen op de grond spugen tijden het eten?
bloggen heerstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neen, maar dan weten ze dat je serieus bent met je laag bod.
[..]
Net stukje op je blog gelezen over je bruiloft.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:45 schreef kepler het volgende:ze zijn de ramen aan de buitenkant aan het verven bij ons huis. En bij welk raam beginnen ze om 08 uur 's ochtends... precies bij die van mij
ja... ik ook....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tsssssssss kinderachtig zeg
Vond het een goed realistisch bod van je!!
huilen enzo....quote:
Whehehhe. Das een dikke *GUNT* jouw richting opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Direct nadat ik die post had geplaatst, lag m'n Internet eruit.
KOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij niet gaan studeren? Je had toch geen tijd meer? Deserteurquote:
ff de layout verneukenquote:
Broelliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan studeren? Je had toch geen tijd meer? Deserteur
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()