gijs..... bel de consumentengidsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar hoe is die kwaliteit?
PFFWHAHAHAHA NEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
Nieuwe kledingvoorschriften op mijn werk
[afbeelding]
mijn teamleidersoutfitquote:
Staat je goed dat geelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
Nieuwe kledingvoorschriften op mijn werk
[afbeelding]
Ja,... hij zou er eigenlijk nog een helm bij op moeten doen.... dat zou echt lachen zijnquote:
De Makro heeft matige stoelen, net als de Ikea dus. Mijn huidige is ook een Ikea stoel en die is nu 4 jaar en aan het eind van zn leven...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Koop een stoel bij ikea en die kick-ass wil ik je ook wel geven hoorHeb je eigenlijk al een keer bij de makro gekeken?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Koop een stoel bij ikea en die kick-ass wil ik je ook wel geven hoor![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... hij zou er eigenlijk nog een helm bij op moeten doen.... dat zou echt lachen zijn![]()
WHoehhahahahahaha ....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... hij zou er eigenlijk nog een helm bij op moeten doen.... dat zou echt lachen zijn![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hij die helm opkrijgt.quote:
*pets*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef Quinny het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)Fmarkt%2Finrichting%
Alleen weet ik niet of die zitbreedte van 53 cm het red
Na 4 jaar ???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Makro heeft matige stoelen, net als de Ikea dus. Mijn huidige is ook een Ikea stoel en die is nu 4 jaar en aan het eind van zn leven...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHoehhahahahahaha ....
Dan kom je toch al gauw op zoiets uit:
[afbeelding]
bod gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef Quinny het volgende:
dat heb ik op zak nuquote:
Zo 1 heb ik ook gehad, nieuw 50 euro bij de Karwei. Jaren praat op kunnen zitten, tot dat hij het een keer begaf.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef Quinny het volgende:
Ik ga vanavond voor Kung Fu Hustle en Sin City.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
Vanavond The five people you meet in heaven Intressant.
En The aviator Ben de enige in Nederland die de film nog moet zien
die lijken me echt cool!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor Kung Fu Hustle en Sin City.
Neej, op DVD gekocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
die lijken me echt cool!!ga je naar de BIos??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |