Wat zeg je allemaal Quinny?quote:
Gijs als de arbo hier komt mogen we allemaal naar huis. Vraag het iemand anders.... hier is het triest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, Surferkut? Op wat voor burostoelen zitten jullie op je werk? Ik moet een nieuwe hebben en wil meteen een goede burostoel (geen IKEA dus)
Enig idee waar ik een goeie kan kopen? Office Center meteen doen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal Quinny?
Serieus, dit is erg..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De badkamer was toch klaar? Na bijna 2 jaar![]()
IKEA heeft best goede bureaustoelen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, Surferkut? Op wat voor burostoelen zitten jullie op je werk? Ik moet een nieuwe hebben en wil meteen een goede burostoel (geen IKEA dus)
Enig idee waar ik een goeie kan kopen? Office Center meteen doen?
idemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs als de arbo hier komt mogen we allemaal naar huis. Vraag het iemand anders.... hier is het triest.
Ik heb een rozequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
IKEA heeft best goede bureaustoelen hoor.
36 uur in de week ben ik vrijgesteld van al mijn vaderlijke verplichtingenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb jij geen zoon om voor te zorgen![]()
Flopje
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef Quinny het volgende:
Stoel gekocht voor Daan. Nog wat leuke spullen voor in de slaapkamer, een winterpakje voor de nieuwe spruiten nog een stoer broek en shirt voor de grote broer. En verder nog een coole kast gezien die in 2 delen kan.
Das wel ook wat overdreven, maar ik wil echt een kick-ass stoel hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:50 schreef Magneet het volgende:
Noot het zijn meestal ahrend burostoelen die ze bij bedrijven gebruiken maar die krengen kosten meestal 4 á 500 euro per stuk![]()
;X koop er maar gewoon 1 van de ikea
Neem er dan een waar jij rustig op kan zitten... zoiets ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das wel ook wat overdreven, maar ik wil echt een kick-ass stoel hebben
Maar hoe is die kwaliteit?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Gamma heeft ook een prettige flinke leren bureaustoel voor iets van in de 89 euro !
te klein gijsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neem er dan een waar jij rustig op kan zitten... zoiets ?
[afbeelding]
Dramatisch.... net zoals mijn Ikea stoel thuis maar ze doen het wel 2 a 3 jaar.... dan moet je voor de Nazi Ahrend gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar hoe is die kwaliteit?
Koop een stoel bij ikea en die kick-ass wil ik je ook wel geven hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das wel ook wat overdreven, maar ik wil echt een kick-ass stoel hebben
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
Nieuwe kledingvoorschriften op mijn werk
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |