Ja wat wil je nou dat ik doe? Dat ik je een samenvatting ga geven van de vorige 456 topics?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Interland moet zijn 'Internetland', dus.
Ik ben blij dat je het begrijpt. Zo'n Gordon is onbereikbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op
Kun je schrijven? Schrijf die dan maar op je buik
Held.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou dat ik doe? Dat ik je een samenvatting ga geven van de vorige 456 topics?
Leef je uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan. Er schieten me nu 6 woordgrapjes te binnen die ik allemaal weet in te houden, goed hè.
Kansloos, bedoel jequote:Mijn probleem is: ik wil eigenlijk stoppen met FOK!, maar dat lukt niet. Ook niet nu ik eensociaal leven
heb enzo. Wat moet ik doen? Ik ben radeloos.
Groetjes, FlyingFox.
Dat vind ik altijd van die sneue types. Van die mensen die willen stoppen met FOK! en dat ook nog eens aan iedereen vertelt. Je kan toch gewoon wegblijven?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan. Er schieten me nu 6 woordgrapjes te binnen die ik allemaal weet in te houden, goed hè.
Mijn probleem is: ik wil eigenlijk stoppen met FOK!, maar dat lukt niet. Ook niet nu ik eensociaal leven
heb enzo. Wat moet ik doen? Ik ben radeloos.
Groetjes, FlyingFox.
Taniaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat![]()
Hoi allemaal trouwens. En doei! Ik moet meteen weer weg
Oh, hoe naïef.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
. Je kan toch gewoon wegblijven?.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania [afbeelding]
Slijmbalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Tania [afbeelding][afbeelding] Tania ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Die smiley is voor mij gereserveerd
Tante niksan, daar heb je toch niks án.quote:
Als ie slechts twee keer gebruikt wordt is ie voor jou ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Die smiley is voor mij gereserveerd
1/6quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan, daar heb je toch niks án.![]()
![]()
( <-
)
Snap je um??:D : D: D: D:!! Niks aan!!
: D: D: D; d; d d
![]()
![]()
: D!
Spuit driemiljoenzeshonderdduizendtweehonderdvierentachtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan, daar heb je toch niks án.![]()
![]()
( <-
)
Snap je um??:D : D: D: D:!! Niks aan!!
: D: D: D; d; d d
![]()
![]()
: D!
quote:
Lees je in.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Wie de neuk is Tania. Praat me bij! Iemand!
De [insert mooie-vrouw] van ShowChat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Wie de neuk is Tania. Praat me bij! Iemand!
Met twee dingen ben ik het eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
Korte samenvatting: Vakantie was super. Hier is het weer saai en Talpa is stom.
![]()
Leuke katten ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
De [insert mooie-vrouw] van ShowChat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |