Foto's kunnen naar het daarvoor bestemde, bij jou bekende e-mail adres.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik weg, haarverf kopen enzo![]()
Niet echt.quote:
quote:
En minder leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet echt.
Meer om aan te geven dat ONZ véél zwaarder is.
Het is al goed, schat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar dat is tóch anders hoorgewoon een woordje vergeten, niet een hele andere letter
Doei
quote:Publieksvoorlichting Talpa to me
More options 1:42 pm (8 minutes ago)
Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Gezien de grote belangstelling en de drukke werkzaamheden rondom de start van onze zender kan het echter enige tijd in beslag nemen voor u een reactie ontvangt. We hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Talpa
Dat is vanwege de toffe users hier die ik niet zomaar in de steek kan laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
daarom zit je zeker zo vaak in SHO![]()
Lezen!!!quote:
[HOMO] # 1358 - Alleen echte nichten winkelen in de PC Hooftquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is vanwege de toffe users hier die ik niet zomaar in de steek kan laten.
Maar daar heb je ook niet echt een vast slowchat-topic..
Ja BeF, maar ook ik heb een beetje eigenwaarde.![]()
Phew...quote:
En er is toch wel een aantal zaken die we even nader moeten bekijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
Nee dan moet ik die leuke werkbespreking missen![]()
Juistem, ik heb wel een aantal agendapuntenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En er is toch wel een aantal zaken die we even nader moeten bekijken.
Ik neem ze graag in ontvangstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef Duiveltja het volgende:
Juistem, ik heb wel een aantal agendapunten![]()
Lust je vis?quote:Wel eerst even eten he![]()
Er zitten (volgens mij) een paar domme foutjes in.quote:
Dat zou verre van professioneel zijn en daarbij valt D. op meisjes van 19 en val ik al lange tijd niet meer in die categoriequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
Zie ik hier nou een romance tussen D en Cc opbloeien?
quote:
Tut tut tut....Ome Buup weet genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou verre van professioneel zijn en daarbij valt D. op meisjes van 19 en val ik al lange tijd niet meer in die categorie.
Was getekend: oude geit
De ironie straalt er van af.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tssk: dat is een leeftijdsverschil van 14 jaar.... dat zou verboden moeten worden!![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
En, lieve kijkbuiskindertjes, Bupa zou Bupa niet zijn als hij deze ironisch bedoelde opmerking (verwijzend naar de nog te ontstane romance tussen haar en Duiveltja) van Copycat opmerkte:
De ironie straalt er van af.
En wat Cc bedoelt te zeggen is dat ze als 'oude geit' graag aan een groen blaadje (lees: Duiveltja) wil knabbelen.
Uhuh. Niets blijft geheim voor Inspector Bupa.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook veel te doorzichtig voor jouw snelle en slimme geest...
Jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |