Je kent me door en door.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef timbob het volgende:
[..]
[bupa]
het is SOWIESO!
[/bupa]
jaahaa
Het ZIN in me???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zin in me, Sven.
Het is een onderdeel van mijn leven geworden. Ik kan het niet zomaar met rust laten, achter laten of vergeten....!
wil je het adres?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef timbob het volgende:
ja maar
deze zijn anders
dit zijn mensen die redelijk echt bestaan en je op willen lichten.
daar kan je fijn mee praten enzo.
quote:
HODFR, dat zag ik dus weer niet he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ZIN in me???
Hallo, wat is dát nou weer voor rare fout????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, wat eenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
Ik kan niet wachten Zhenar..
.
Whazzaap?quote:
Jijquote:
*checkt*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ZIN in me???
Hallo, wat is dát nou weer voor rare fout????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja voor zover dat eerder niet duidelijik wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mannen hebben over het algemeen een piemel natuurlijk maar dank je wel voor de verduidelijking
Ik kom wel een keer op werkbesprekingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook hier dan maar: eerst zien, dan geloven.
Naar een plek waar ik wél internet kan aansluiten!!! Blijf natuurlijk wel gewoon in het pittoreske A’dam wonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij![]()
Waar ga je heen verhuizen??
Zal ik je zondag dan maar even komen oppikken met mijn flitsende bolide.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kom wel een keer op werkbespreking
Er zijn altijd uitzonderingen hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja voor zover dat eerder niet duidelijik was
Tjaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*checkt*
Waarom zit de 'n' niet in de buurt van de 't'?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Naar een plek waar ik wél internet kan aansluiten!!! Blijf natuurlijk wel gewoon in het pittoreske A’dam wonen.
My feelings exactly.quote:
Daar gaat mijn smoes dat het een typefout is.quote:
Ik bookmark die post even voor het geval je mij betrapt op een rare schrijffoutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar gaat mijn smoes dat het een typefout is.
Dat zou ik toch noooooit doen, poepsiewoepsiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bookmark die post even voor het geval je mij betrapt op een rare schrijffout![]()
Cool ga ik bloemen plukkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik je zondag dan maar even komen oppikken met mijn flitsende bolide.
Kunnen we de werkbespreking al in de auto beginnen.
Jawel, zélfs mij heb je wel eens betrapt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zou ik toch noooooit doen, poepsiewoepsie
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar vanaf kan ik aantonen (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |