das onzin, ik denk dat deze film alles behalve saai isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:06 schreef Dirman het volgende:
ow, hemeltje lief. Wat een nare film. Die wil ik dus echt niet kijken. Die ga ik ook echt niet kijken omdat het me een saaie, klote film lijkt. Wat een nepzooi.
Ongelukkig geschreven, maar ik bedoelde de remake van de cult-klassieker. Zo beter?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef kinky_queen het volgende:
Een cultklassieker van vorig jaar??
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ongelukkig geschreven, maar ik bedoelde de remake van de cult-klassieker. Zo beter?![]()
* kinky_queen kijkt geen trailers, dat verraad teveel van de film. Ik kijk die film toch welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bekijk anders ook de trailer voor het gemak. Die is geweldig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt trouwens een slappe remake van night of the creeps. Maar ik zal hem wel kijken."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |