dude, jij als ex-marinier moet dat vooral zeggen. hoe voelt het nou om elke dag met je homoclubje wakker te worden op de kazerne en dan lekker elkaar elke dag pijpen.quote:op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef ex-marinier het volgende:
[..]
![]()
verder lees ik een post van een turk: lonsdale = nazi, ok vanaf nu zijn alle turken dom!![]()
maar ik weet niet wat treuriger is, jij denkt dat ik turk ben, terwijl ik helemaal geen turkse flag als avatar heb.quote:op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef ex-marinier het volgende:
[..]
![]()
verder lees ik een post van een turk: lonsdale = nazi, ok vanaf nu zijn alle turken dom!![]()
dude, mijn vader is een cyprioot en mijn moeder is van griekse komaf, waaruit baseer je dat ik turks benquote:op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef zalmsalade het volgende:
ik wil niet dom doen
maar lonsdale = nazi
voor lonsdale kies je. voor turk niet.
maar als je voor lonsdale kiest ben je dus nazi
waar zeg ik dat jij een turk bent?quote:op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
dude, mijn vader is een cyprioot en mijn moeder is van griekse komaf, waaruit baseer je dat ik turks ben
word nog spannend hequote:
hey!quote:op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef zalmsalade het volgende:
ach die nazi's/turken reageren niet meer!.....
ach ja bij lonsdale staat for all colours en toch is het rasistischquote:op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef yildiz het volgende:
en waarom fred perry?
er staat challange & conquer
oftewel, daag uit en overwin, en das dan gelijk weeeeer racistisch
stelletje stresskippen allemaal
ja?quote:
ze krabbele trug die mietjesquote:
jah ik ging net even pissen biertje gepakt wat doen ze ze krabbele trug zielige vertoning als je zo groot bent om een discussie aan te gaan en ons te vermaken moet je niet stoppen als je mama je roeptquote:
mooi is dat idd, dan zie je weer eens wat voor bezopen stresskippen wij nederlanders weer zijn [13.gif]quote:op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef skiczukie het volgende:
toen ik laatst in venetië was, zag heel veel negers, italianen en touristen in lonsdale lopen. was wel geinig om te zien.
wij kunnen praten.quote:op donderdag 25 augustus 2005 20:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
jah ik ging net even pissen biertje gepakt wat doen ze ze krabbele trug zielige vertoning als je zo groot bent om een discussie aan te gaan en ons te vermaken moet je niet stoppen als je mama je roept![]()
jah laat iemand de discussie weer aanzwengele ik heb niet voor niets een van me palmpjes opegetrokkequote:
ik had ook al een bak achter mijn kiezen, ik hoopte dat ik nog een tweede kon leeg nassen terwijl ik het topic f5.quote:
quote:op donderdag 25 augustus 2005 20:44 schreef yildiz het volgende:
[..]
mooi is dat idd, dan zie je weer eens wat voor bezopen stresskippen wij nederlanders weer zijn [13.gif]
mee eemsquote:op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef rocco_jr het volgende:
bier!
goedzo, aanpakken dat tuigquote:
het feit dat je een geit neukt?quote:op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
dude, mijn vader is een cyprioot en mijn moeder is van griekse komaf, waaruit baseer je dat ik turks ben
jij kan wel klappen krijgen hoor jongetje. heb je dat ook goed begrepen sukkel.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 14:19 schreef metro2005 het volgende:
goedzo, aanpakken dat tuig
klappen moeten ze krijgen, dat hebben ze in dat land goed begrepen. nu hier nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |