Wie? Hij?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg Koudmeis, waarom weigert het hier te komen sc-en dan?
Ik woon naast Bob/hij is mijn collega en we zitten opdezefde schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ze zouden zo familie van elkaar kunnen zijn
http://www.royceclub.nl/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien!
Hey! Nu is er wel een!
Het, hij, zij, iets... het maakt niet uit toch?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
http://www.royceclub.nl/
kut, dat is wat ik onder mijn control+v heb, dus hij is weg, maar ik kan je vertellen, er stond een erecte plasser op, hihi
Zet het in de Faqquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk, van mij mogen jullie best slowchatten in andere topics.
Maar dat verneukt de topics, vind ik dan.
En in de fototopics mogen jullie best een beetje slowchatten, daarom heb ik ook niet alles verwijderd.
Maar houd het dus beperkt, zoiets als 5 slowchatposts tegenover 1 foto.
Dan ben ik tevree!
Wat dacht je van nooit?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef Sloggi het volgende:
Dan vraag ik 't nog eens, wanneer komen je nieuwe foto's op internet te staan, ijsmeis?
Ja, maar het probleem is dat er zo weinig foto's gepost worden dat iedereen zo verheugd is dat dat met 15 posts slowchat gevierd moet worden als het wel een keer gebeurtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk, van mij mogen jullie best slowchatten in andere topics.
Maar dat verneukt de topics, vind ik dan.
En in de fototopics mogen jullie best een beetje slowchatten, daarom heb ik ook niet alles verwijderd.
Maar houd het dus beperkt, zoiets als 5 slowchatposts tegenover 1 foto.
Dan ben ik tevree!
Mollukkers kunnen dat ook hebben..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, ik heb blauwe ogen en blond haar
nu wel rechtsgeldig en met een echte camquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef Sloggi het volgende:
Dan vraag ik 't nog eens, wanneer komen je nieuwe foto's op internet te staan, ijsmeis?
Een albino!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, ik heb blauwe ogen en blond haar
Je bent wel streng zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Brechtje over hebben wanneer zij weer online is!
Mén, ik zou ook mod moeten worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Brechtje over hebben wanneer zij weer online is!
Weet ik, maar denk je niet dat als je er gaat slowchatten er wel foto's worden gepost?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat er zo weinig foto's gepost worden dat iedereen zo verheugd is dat dat met 15 posts slowchat gevierd moet worden als het wel een keer gebeurt
Jij had het waarschijnlijk toch niet opwindend gevondenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Ach ja, hét is veranderd. Anders had je wel even een report mogen doen hoor!
Ik dacht meer aan morgen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat dacht je van nooit?
Ik dacht daar namelijk wel aan.
Doch rechtvaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |