quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
Hier een zonder tong dan!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ah, vandaar!
Hier een zonder tong dan!
[afbeelding]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:17 schreef Molluck het volgende:
Tot hoe laat gaat dit topic door?
Ik lijk er nog steeds niet op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:15 schreef Molluck het volgende:
hier heeft ie een andere bril
[afbeelding]
Die nieuwe van Roog & Greg (zijn broertje, helaas niet Gregor Salto) is wel relaxed trouwens
Je hoeft nu niet meer op te blijven om mijn slowchat te verwijderenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.
*proest*!
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, ach ja! Ik steek liever mijn tong uit dan knipogen!
De bril welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik lijk er nog steeds niet op.
En toen stak jij je tong uit en toen deed zij haar...?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakIk deed maar meteen mijn mond eromheen
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gekregen doordat zij d'r tong uitstakIk deed maar meteen mijn mond eromheen
![]()
(maar wist wel al dat ze me leuk vondanders had ik dat niet gedaan
)
Om 3:00 ga ik slapen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jullie gofdomme een keer gaan slapen zodat ik ook met een gerust hart kan slapen.
*proest*!
Wehehehe, heb ik ook eensch gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
(maar wist wel al dat ze me leuk vondanders had ik dat niet gedaan
)
En er zit haar vóór mijn oog:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die heb je eerder gemaakt
En er zit haar in mijn ogen.:
[afbeelding]
Auw!
Wie ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef Molluck het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Om 7 uur ga ik naar huis en rond 8 uur slapen, pak dus nog maar een redbullquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*proest*!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |