abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29911880
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:21 schreef Abonides het volgende:

[..]

Absoluut!!! Ik had veel liever met dat geld iets anders gaan doen, maar ik heb er geen spijt van!!! Ik ben er heel wat wijzer van geworden.
Wat heb je ervan geleerd?
pi_29911927
Opvallend is dat ik nu weer (minstens) drie dagen moet wachten op mail van de minst leuke dame. Ze wil ook echt hoor Ze is vast weer vergeten te mailen
pi_29911970
Ik verdien 1070 netto per maand, huursubsidie krijg je niet boven een huur van ik meen 466 euro.
En met inschrijven bedoel ik inschrijven bij woningcorporaties. Als ik 1000 pleuro kon uitgeven aan huur zat ik al lang hoog en droog in het centrum.

Ik wil dus wel op mezelf wonen, maar ook graag nog wat te eten, internet, gas/water/licht.
Ik vind je opvattingen wat betreft salaris en huur dus een tikje aan de onrealistische kant.

Ik kan sex en liefde ook niet scheiden trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29912024
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:36 schreef UncleFunk het volgende:
Opvallend is dat ik nu weer (minstens) drie dagen moet wachten op mail van de minst leuke dame. Ze wil ook echt hoor Ze is vast weer vergeten te mailen
Sjeez Ben ik nou de enige die meteen terugmailt als de man in kwestie me wat lijkt?
Hoewel, ik zit wel ongeveer 10 uur per dag aan een PC Soms nog wel meer

En dan toch dit jaar pas eens gaan internetdaten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29912053
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die meteen terugmailt als de man in kwestie me wat lijkt?
En als degene je niets lijkt?
pi_29912109
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dan moet ik er even nadenken, dus dan stuur ik de volgende dag iets terug.
Als ik iemand echt leuk vind stuur ik meteen terug.
Het is dan soms wel frusterend als ik niet meteen wat terug krijg.
pi_29912131
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
Als ze inmiddels achtstejaarsstudent zijn bij dezelfde studie, dan vind ik dat flink sneu. Als ze eerst twee jaar in een klooster hebben doorgebracht, een aantal jaar hard gewerkt hebben en vervolgens een studie waar vier jaar voor staat ook in vier jaar doen zonder één onvoldoende te halen, dan, respect.

pi_29912166
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef Mickeys het volgende:
het verschil tussen op je 29e of je 31e nog thuis wonen zie ik niet helemaal behalve de 2 jaar die er tussen zit. Maar beide vind ik met de wetenschap die ik nu heb niet gezond. Dus waar Lupa die 34 nu vandaan haalt.... dat was ik maar toen woonde ik al 19 jaar niet meer thuis, klein detail.
Die 34 kwam van iemand die iemand kende die op die leeftijd nog thuiswoonde.
pi_29912187
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als ze inmiddels achtstejaarsstudent zijn bij dezelfde studie, dan vind ik dat flink sneu. Als ze eerst twee jaar in een klooster hebben doorgebracht, een aantal jaar hard gewerkt hebben en vervolgens een studie waar vier jaar voor staat ook in vier jaar doen zonder één onvoldoende te halen, dan, respect.

pi_29912289
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dan krijgt ie niks, tenzij ik zin heb om iets te typen (ja vrouwen...)
pi_29912351
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Enneehhh als ze dan tiendejaars zijn, wel al drie jaar werken, tijdens de studie ook altijd gewerkt hebben en inmiddels psychologische hulp hebben gezocht en nu besloten hebben om dan maar een bachelor aan te vragen?

Uhm...ik weet 't antwoord geloof ik al

Gelukkig heb dat toen allemaal niet in mijn profiel gezet (wel al snel gewoon vertelt trouwens)
pi_29912359
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Enneehhh als ze dan tiendejaars zijn, wel al drie jaar werken, tijdens de studie ook altijd gewerkt hebben en inmiddels psychologische hulp hebben gezocht en nu besloten hebben om dan maar een bachelor aan te vragen?

Gelukkig heb ik dat toen allemaal niet in mijn profiel gezet (wel al snel gewoon verteld trouwens)
pi_29912370
Damn, stomme quote-knop Ik moest editten....naja.
pi_29912403
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:02 schreef Syrena het volgende:

Mijn antwoord aan UF was niet erg serieus bedoeld. Ik vind lang studeren pas sneu als je van het type bent dat altijd loopt te brallen en te zuipen en op de centjes van pa en ma teert. Of iets in die richting.
pi_29912405
In welke mate zou een psychisch probleem afschrikwekkend zijn? Bijvoorbeeld dat iemand overspannen is geweest, of depressief? Of dat nog steeds is?
pi_29912432
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mijn antwoord aan UF was niet erg serieus bedoeld. Ik vind lang studeren pas sneu als je van het type bent dat altijd loopt te brallen en te zuipen en op de centjes van pa en ma teert. Of iets in die richting.
Ja, ik snapte wel dat dat niet serieus was. Sorry, ik viel gewoon erg over jouw uitspraak gisteren.
pi_29912513
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef UncleFunk het volgende:
Ja, ik snapte wel dat dat niet serieus was. Sorry, ik viel gewoon erg over jouw uitspraak gisteren.
Het is simpelweg een mening. Niet meer en niet minder dan dat. Een mening waar ik bij blijf.

Maar wees gerust, ik doe wel vaker uitspraken waar mensen over vallen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:18:58 #68
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29912712
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:33 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wat heb je ervan geleerd?
Voornamelijk dat veel vrouwen ding 1 zeggen en ding 2 doen. Tuurlijk moeten ze dit zelf weten. Maar bovenal de bevestiging dat ik geen ene flikker van vrouwen begrijp (of misschien juist wel heel erg goed!!!)

Maar ach... het idee dat je zomaar dat ene leuke mailtje in je inbox hebt kunnen staan vind ik wel grappig.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29912783
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:18 schreef Abonides het volgende:
Voornamelijk dat veel vrouwen ding 1 zeggen en ding 2 doen. Tuurlijk moeten ze dit zelf weten. Maar bovenal de bevestiging dat ik geen ene flikker van vrouwen begrijp (of misschien juist wel heel erg goed!!!)

Maar ach... het idee dat je zomaar dat ene leuke mailtje in je inbox hebt kunnen staan vind ik wel grappig.
Misschien moet je homo worden. Maar één ding: niet alle vrouwen zijn zo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf iha veel liever mannen heb, want die zijn tenminste recht door zee. Ik ben dat zelf ook, ik houd van dudielijkheid en ik zeg waar het op staat. Van die wijven die overal omheenlullen, daar moet ik ook niets van hebben en eerlijk gezegd begrijp IK het ook niet.
pi_29912857
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
In welke mate zou een psychisch probleem afschrikwekkend zijn? Bijvoorbeeld dat iemand overspannen is geweest, of depressief? Of dat nog steeds is?
Geen idee. Ik heb zelf dus een psychisch probleem, maar ik functioneer wel gewoon. Bij mij zit het in kleine dingetjes, soms kan ik een kamer vol mensen prima aan, andere keren niet. En zo zijn er nog wel wat dingen.

Als ik iemand echt heul heul heul leuk vind zal het niet veel uitmaken, maar het is maar de vraag in hoeverre zoiets een stempel gaat drukken op je relatie en in hoeverre je er nu nog wat van merkt.

Alcohol en/of drugsprobleem vind ik wel afschrikwekkend. Mannen met kinderen ook
pi_29912900
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb zelf dus een psychisch probleem, maar ik functioneer wel gewoon. Bij mij zit het in kleine dingetjes, soms kan ik een kamer vol mensen prima aan, andere keren niet. En zo zijn er nog wel wat dingen.

Als ik iemand echt heul heul heul leuk vind zal het niet veel uitmaken, maar het is maar de vraag in hoeverre zoiets een stempel gaat drukken op je relatie en in hoeverre je er nu nog wat van merkt.

Alcohol en/of drugsprobleem vind ik wel afschrikwekkend. Mannen met kinderen ook
Mijn ervaring is dat het afschrikt. Volgens een van m'n exen was ik zelfs niet normaal
pi_29912915
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Misschien moet je homo worden. Maar één ding: niet alle vrouwen zijn zo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf iha veel liever mannen heb, want die zijn tenminste recht door zee. Ik ben dat zelf ook, ik houd van dudielijkheid en ik zeg waar het op staat. Van die wijven die overal omheenlullen, daar moet ik ook niets van hebben en eerlijk gezegd begrijp IK het ook niet.
Ik ben dus zo'n 'eromheen-lul-wijf'. Ik vind het zo vreselijk om iemand te moeten kwetsen (Nee ik moet je niet) dat ik me in zoveel bochten wring dat ik iemand juist nog veel meer kwets .

Maar ook daar wordt aan gewerkt
pi_29912918
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
Dat hangt nogal sterk af van de situatie enzo. Ik heb jaren last gehad van depressies, is nu gelukkig over. Als ik iemand ontmoet en die is depressief, dan is dat wel een drempel, ja. Ik zou niet met mij een relatie willen hebben toen ik depressief was. Dat is gewoon geen pretje. Maar als iemand er medicijnen voor slikt en er weinig last van heeft, is het anders. Of als het depressie met een duidelijke reden is (en dus tijdelijk; maar waarom dan daten in zo'n situatie?). Van iemand die overspannen is geweest zie ik het probleem niet. Da's eerder een teken dat diegene hard wil werken en gedreven is.
pi_29912987
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:28 schreef Syrena het volgende:
Ik ben dus zo'n 'eromheen-lul-wijf'. Ik vind het zo vreselijk om iemand te moeten kwetsen (Nee ik moet je niet) dat ik me in zoveel bochten wring dat ik iemand juist nog veel meer kwets .

Maar ook daar wordt aan gewerkt
Je kunt zoiets ook tactisch brengen. Maar wat je in elk geval NIET moet doen, is A zeggen en B doen. Als iemand op de man af vraagt "Hoe vond je het?" en je vond het niks, maar durft dat niet te zeggen, dan zeg je dat het eerst allemaal nog even moet bezinken (oid) en dan laat je diegene via de mail weten dat je het niet ziet zitten. Dan is het minder direct. Maar wie zegt dat je iemand kwetst? Misschien vond die ander het ook wel niks, dat weet je helemaal niet.
pi_29913009
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het afschrikt. Volgens een van m'n exen was ik zelfs niet normaal
Ik weet pas sinds dit jaar wat ik heb, dat ik 'iets' had was me wel al jaren duidelijk. Ik denk dat het bij mij juist zo is geweest dat het me geen relaties gekost heeft, maar dat ik juist veel langer in een relatie ben blijven hangen dan goed voor me was. In die zin is mijn 'aandoening' dus schadelijk voor mezelf en niet voor de ander.

Ik mag overigens graag zeggen dat ik niet normaal ben, normaal is zooooo 2004
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')