jesuz man wat gezondquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had er ook nog een bruine roggebol (??) met ham-preisalade bij. Was in de aanbieding, maar niet bepaald bijzonder
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
Is dit het nieuwe "vertel hier wat je lunch is"-topicOf heeft iemand ook een fotografisch verantwoord plaatje gemaakt
![]()
![]()
Eet jij dat allemaal op!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
en jawel: Archiefmateriaal![]()
Hmmm jaquote:
ja lekker!!!! echte frieten he, pindasaus was ook erg goed te hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
vanavond frietenik wil naar eindhoven
hoe vond jij ze trouwens re ?
je moet ook vlaamse frieten met mayo etenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker!!!! echte frieten he, pindasaus was ook erg goed te hebben
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef Xilantof het volgende:
hoi
En? en? en?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef Xilantof het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:03 schreef Xilantof het volgende:
rolletjes terug ja.
morgen A'dam, nee
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zellef
[afbeelding]
Ik wil me best opofferen om mee te gaan hoorrquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jammer.....moet ik zelf A'dam onveilig gaan maken met mijn cam
Ja, mijn vorm van meditatiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef purplerose het volgende:
Is dat een soort ontspannings therapie voor je Auticia?
Ja duhquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:17 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog:
wil je de kosten al weten van het ontwikkelen?
deel dat door 7,87 en je zit okeequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja duhIk heb EUR 50 bij me.....is dat genoeg
EUR 6.35quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
deel dat door 7,87 en je zit okee
quote:
HIHIHI, ik moet dan altijd giegelen als ik in me tantien geprikt worquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef Auticia het volgende:
[..].
* Auticia prikt in de tan tien van purplerose.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Somigge userplaatjes
[afbeelding]
van deze user
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Somigge userplaatjes
[afbeelding]
van deze user
Da's kutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef RonaldV het volgende:![]()
![]()
* tegen de wereld schopt
Kut auto's. Waarom heb je altijd pech als je onderweg bent voor iets echt belangrijks?Nu mis ik GVD de eerste dag van mijn cursus.
Als het een beetje tegen zit moet ik zelfs tot december wachten met opnieuw beginnen...
Van mij toch nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef Auticia het volgende:
* Auticia is bang van grote boze mannen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat scannen
Wat zal ik eerst doenDe negatieven van de modelshoot of de zonsondergang
![]()
Vanmiddag welquote:
ja iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef Auticia het volgende:
Maar het is goed kut, RonaldV.
quote:
het is iig een stuk geklederquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:41 schreef Subhuman het volgende:
Ik kwam net een reclameboekje tegen met allemaal van zulke foto's:
[afbeelding]
Lijkt me, in navolging van mijn silhouet-idee, ook erg gaaf om iets als dit eens in de studio uit te proberen! Wel een stuk lastiger ben ik bang, maar ik zie het als een uitdaging!
* Dr_Flash niet boosquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef Auticia het volgende:
* Auticia is bang van grote boze mannen.
Godver wat een scharminkelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:41 schreef Subhuman het volgende:
Ik kwam net een reclameboekje tegen met allemaal van zulke foto's:
[afbeelding]
Lijkt me, in navolging van mijn silhouet-idee, ook erg gaaf om iets als dit eens in de studio uit te proberen! Wel een stuk lastiger ben ik bang, maar ik zie het als een uitdaging!
Haha, alsof ik continu ideeën spui waarvoor weinig kleding nodig is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
het is iig een stuk gekleder![]()
Ik had het over het soort foto, niet over het model.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver wat een scharminkel
eerst 20 borden eieren met spek, dan praten we verder
Ik heb plots beelden van Bosnische gevangenen op mijn netvliesquote:
En die wou je haar in één keer laten opeten? Hongerslachtoffers moet je langzaam laten wennen aan eten. Anders eten ze zichzelf letterlijk dood.quote:eerst 20 borden eieren met spek, dan praten we verder
Misschien een ander/beter voorbeeld kiezen volgende keer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef Subhuman het volgende:
Nou rustig mensen, kalm!
Het ging mij om de soort foto, zwarte achtergrond, weinig belichting, gewoon cool! Niet om modellen die door een brievenbus onder de deur door passen, dat vind ik zelf ook niet mooi.
Het was mij niet eens echt opgevallen tot jullie erover begonnen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Misschien een ander/beter voorbeeld kiezen volgende keer?
Die vind ik eng...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was mij niet eens echt opgevallen tot jullie erover begonnen...
Maargoed, jullie je zin:
[afbeelding]
is volgens mij niet echt moeilijk om te doen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was mij niet eens echt opgevallen tot jullie erover begonnen...
Maargoed, jullie je zin:
[afbeelding]
Denk je van niet? Lijkt mij juist wel lastig om de belichting gelijkmatig te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Re het volgende:
[..]
is volgens mij niet echt moeilijk om te doen hoor
Volgens mij lijkt ze ook dunner doordat de schaduw op haar arm wegvalt in de zwarte achtergrond. Maar alsnog, idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver wat een scharminkel
eerst 20 borden eieren met spek, dan praten we verder
*afmeldtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef Subhuman het volgende:
Nou, wie wil er model staan zodat we dergelijke foto's maken zonder scharminkel?
Me! me!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef Subhuman het volgende:
Nou, wie wil er model staan zodat we dergelijke foto's maken zonder scharminkel?
Het was mij echt niet opgevallen dat ze zo dun was als Fles en Ronald er niet over begonnen waren... Ik vond het gewoon mooie foto's! En het lijkt me supergaaf om ze ook te maken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef Xilantof het volgende:
leer gewoon eens dat iedereen iets anders mooi vind en een andere smaak heeft
ik vind ze ook mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was mij echt niet opgevallen dat ze zo dun was als Fles en Ronald er niet over begonnen waren... Ik vond het gewoon mooie foto's! En het lijkt me supergaaf om ze ook te maken!
Ja, ingescand uit een klein reclameboekje van een kledingmerk. Als het ooit van zo'n shoot komt neem ik die wel mee voor inspiratie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind ze ook mooi.
deze heb je zelf ingescanned van een tijdschrift ofzo denk ik?
volgens mij moet er wel wat moois van te maken zijn.
misschien iets meer emotie er in.
Heb je al eens met Velvia geschoten Xil? Ik heb nog een rolletje Velvia 50 liggen, ben er erg benieuwd naar. Maar hij was 9 euro ja ja, ik weet het, ik ben afgezetquote:
ik had het door dat de quote ergens anders vandaag kwamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb je al eens met Velvia geschoten Xil? Ik heb nog een rolletje Velvia 50 liggen, ben er erg benieuwd naar. Maar hij was 9 euro ja ja, ik weet het, ik ben afgezetdus ik wil hem bewaren voor iets heel erg moois!
Ohja, de quote komt uit het Lekmeet-topic, om het daar niet te laten verzanden in slowchat
Heb je ooit met Sensia geschoten? Heb je het daar wel eens mee vergeleken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik had het door dat de quote ergens anders vandaag kwam
Ik heb wel eens met velvia geschoten ja, maar met 100 iso. En t is een mooie film! de dia's zijn mooi helder en lekker fel van kleur. En dit komt vaak goed uit voor het scannen omdat dat de kleuren vaak wat doffer maakt.
Ik vind het een erg fijne film, en met mij nog veel mensen weet ik.
heb ik ook gedaan ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb je ooit met Sensia geschoten? Heb je het daar wel eens mee vergeleken?
Beetje trage reactie, want ik was even wat anders aan het doen:quote:
Oh maar lieverd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje trage reactie, want ik was even wat anders aan het doen:
Auticia, ik heb het idee dat je dit op jezelf betrekt. Dat is m.i. niet terecht. Jij bent weliswaar een tenger dametje, maar de afgebeelde persoon is echt te mager, veel magerder dan de jongedame die ik zondag heb gezien. De eerste keer dat ik zoiets als dit zag ging het over een kamp in Bosnië, en dan heb ik het niet over de padvinderij. De andere keer ging het om een eetstoornis binnen de familie. Jij lijkt op geen van beide gevallen. Als je je aangesproken voelt dan spijt me dat heel erg, dat was absoluut niet de bedoeling.
Laat mij het nou uitproberen en aanklooien...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
Die foto lijkt me echt niet moeilijk te maken, je moet gewoon een goed model hebben, ietsje meer spek als deze mag idd wel, eng nekje/halslijntje nu. Maar geef mij een Toeps, Beestjuh of Auticia en een zwarte achtergrond (die heb ik) dan weet ik zeker dat ik ook wel met zoiets kan komen.
*kuch* einde *opdeborstkloptspeech*
Ze zei "lieverd" tegen me...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oh maar lieverd!
Ik bedoelde het niet zo! Ik voelde me niet aangesproken of iets dergelijks. Soms wordt ik er weleens een beetje moe van als er van magere mensen gewalgd wordt en er opmerkingen gemaakt worden over een boterhammetje eten, ziektes en eetstoornissen enzo (omdat bij mijn magerte daar het probleem niet zit).
Lief dat je zo reageert, maar ik kan heus wel tegen een (figuurlijk) stootje, en nogmaals, ik heb het niet op mezelf betrokken.
.
quote:
Ik hoor net dat ik dan een 2 uut 27 minuten reis naar Enschede moet maken?quote:
Wat is pagefile.sys?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de niet ITers onder ons: hoi![]()
schop --> DIGquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de ITers onder ons:
ik heb vanmiddag op mijn werk wel moeten lachen.
Ik kreeg een email van een systeembeheerder bij 1 of ander ziekenhuis over een windows apparaat...
op de C: schijf stond een bestand, pagefile.sys van 2 GB. Hij vroeg zich af wat wat het was en waarom het zo groot moest zijn.
Ze maken ook maar van alles systeembeheerder tegenwoordig
Voor de niet ITers onder ons: hoi![]()
enschede is leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik dan een 2 uut 27 minuten reis naar Enschede moet maken?
* Toeps gaat sightsee-en.
Een essentieel, verborgen bestand in de C:\ directory dat windows gebruikt om mysterieuze data naartoe te schrijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef Toeps het volgende:
Wat is pagefile.sys?
Aha.. je hebt een idee gekregen voor de FOT wedstrijd van deze maand?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef Toeps het volgende:
Ik hoor net dat ik dan een 2 uut 27 minuten reis naar Enschede moet maken?
* Toeps gaat sightsee-en.
Fotowedstrijd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. je hebt een idee gekregen voor de FOT wedstrijd van deze maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |