Doe je mij morgen effe een electronische postduif voor kosten en zo??? mail-adres staat in mijn profielquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owhja!
jou rolletjes staan trouwens op de naam van HM2
* mother-mother is alive , amper maargoedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:56 schreef Xilantof het volgende:
is er nog leven hier?
Monsters Inc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi Xilantof!
Always watching you, Wazowski, always watching!
nee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:30 schreef Briggy het volgende:
Hoi Xil... zijn je koekies al op?
Spannend!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen fotorollletjes terug
Eindelijk foto's laten zien
Ja, want JIJ staat daar ook opquote:
Ik ken datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:33 schreef RonaldV het volgende:
Pfff, ik donder bijna om. alweer te weinig geslapen
Slapen? SLAPEN??!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:33 schreef RonaldV het volgende:
Pfff, ik donder bijna om. alweer te weinig geslapen
De server doet hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slapen? SLAPEN??!!
Eerst die server maken!!![]()
Ik ook..... Hoop dat er mooie tussen zitten. Dat ziet Xil zowiezo wel bij het scannen. Dus als hij de komende dagen niet meer online is, zijn de foto's mislukt..quote:
Ik moet nog naar de stad om de desbetreffende rolletjes op te halenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hee betekent dit dat de foto's van HM2 GEWELDIG zijn geworden Xila?![]()
![]()
och, het levert ouderwetse spanning op "zijn ze gelukt of niet" en een leuke dosis nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee, de ongemakken van een analoogje
En reply ook al verzondenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:13 schreef Xilantof het volgende:
HM2 heeft mail.
WHZ maar misschien ben ik op korte termijn ook digitaalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
och, het levert ouderwetse spanning op "zijn ze gelukt of niet" en een leuke dosis nieuwsgierigheid
Och, gewoon een extra beveiligingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De server doet hethet dubbele wachtwoord wordt veroorzaakt door Soebhoe-man
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WHZ maar misschien ben ik op korte termijn ook digitaal
Microsoft he, hotmail paupersquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Microsoft he, hotmail paupers
moejje ook niet naar mijn hotmail mailen, die gebruik ik alleen voor MSN
Ik ben bezig om een afspraak te makenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben bezig om een afspraak te makenMisschien morgen, anders na haar vakantie
Het gaat helemaal goed komen denk ikquote:
Feest!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen denk ik
altijd een extra setje in de lader natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef _evenstar_ het volgende:
onze digicam moet eerst opgeladen worden.. terwijl er net een lieflijk vlindertje buiten zatzou die wachten tot me batterij vol is
?
Je wilt geen Fryske versie van WindowsXP? Hm. Dan krijg je ook geen Log-Inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
@Ron: tenzij je met "Love Pills" of een Xp pro versie wil verkopen, heb ik nog geen mail van je gekregen.
Echt welquote:
heel goed nieuwsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welIk sta iig op de eerste plaats qua liefhebbers
De vorige heeft het af laten weten
uh.. zwangerschapsdementiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd een extra setje in de lader natuurlijk
Kwaliteitscontrolequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Subhuman het volgende:
Mogge!
* Sub heeft net de helpdesk gebeld waar ie zelf werkt!
De medewerker hield zich netjes aan het protocol hoor.![]()
Beetje de procedures omzeilen eh??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog belt altijd direct met de supervisors
Vele malen handiger / sneller
Mijn supervisors worden daar niet blij van want ten eerste hebben ze niet direct toegang tot de benodigde applicaties, en ten tweede hebben ze wel wat beters te doen. En aangezien ik geen belslet meer ben maar vraagbaak, kennen alle supervisors m'n naam... Slecht idee dus!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwaliteitscontrole
* PdeHoog belt altijd direct met de supervisors
Vele malen handiger / sneller
Alles om dingen snel en efficient te regelen iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje de procedures omzeilen eh??![]()
Ik heb twee bammetjes met Champi-paté van Zonnatura, en twee met appelstroop.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch
Waldkorndingesgeval met brie en eentje met oude kaas
Goed planquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch
meegesmolten?quote:
broodje bekklemquote:
ueh...te laatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
Is dit het nieuwe "vertel hier wat je lunch is"-topicOf heeft iemand ook een fotografisch verantwoord plaatje gemaakt
![]()
![]()
komt er aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
Is dit het nieuwe "vertel hier wat je lunch is"-topicOf heeft iemand ook een fotografisch verantwoord plaatje gemaakt
![]()
![]()
uhmmm nee doe maar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ueh...te laatgerecycled zullen we maar niet doen he?
quote:
Morgen retourtje A'damquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |