Je vergeet wel VBL-Café in de titel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Cruoninga het volgende:
Wow, daar komt wel wat adrenaline bij kijken, zo'n hools-openen. Ben ik nu dan geen newbie meer?
Idd, volgde het vorig seizoen ook al en daarvoor die docu serie over hem, tering je zou hem maar als baas hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he?
Gelukkig weer eens een nieuwe aflevering en geen herhaling.
Pogo is alleen al om die reden irritant, maar stoot iemand in de early rave je biertje uit je handen dan krijg je een sorry of zelfs een biertje maar bij die pogo gasten een kwade kop omdat je in de weg staat, en ik vind het respectloos tegenover de mensen die al jaren in de scene lopen (die pogo figuren zijn vaak niet ouder dan 19/20 jaar)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij de Early Rave komen ook meer de Gabbers van vroeger die nu een "normaal" leven leiden, en de vrouwen zijn er veel lekkerder......
Pogo'en is zo fucking irritant, loop je daar met je biertje, zitten je kleren onder. Paar jaar terug toen dat net opkwam, sprongen we nog wel eens met een paar man mee en ramde we iedereen voor de grond die stond te pogo'en, dat was leuk!
Geen voetbalrelletjes?
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef Cruoninga het volgende:
Als Feyenoord zondag met 2-3 wint na een 2-0 voorsprong voor Ajax, een 2-1 die gelijk na de 2-0 valt, een kopbal van Kuijt die de 2-2 betekent, een lage schuiver onder de keeper door in de laatste minuut als 2-3 en een keeper van Ajax die 2 gele kaarten krijgt maar waarbij de scheids niet meteen doorheeft dat hij eraf moet beschik ik over profetische gaven. Bij deze staat het dus genoteerd.
Het clownspak als keepertenue van Ajax zal als absurdistisch detail wel over het hoofd gezien mogen worden, lijkt me.
Kan me nog zo goed herinneringen dat ik circa 10 jaar geleden naar mijn eerste Hakkuh-party ging in de locale discotheek. Staat ik daar uit mijn plaat te gaan, sla ik iemand achter me echt vol voor zijn kanis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Pogo is alleen al om die reden irritant, maar stoot iemand in de early rave je biertje uit je handen dan krijg je een sorry of zelfs een biertje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef Cruoninga het volgende:
Als Feyenoord zondag met 2-3 wint na een 2-0 voorsprong voor Ajax, een 2-1 die gelijk na de 2-0 valt, een kopbal van Kuijt die de 2-2 betekent, een lage schuiver onder de keeper door in de laatste minuut als 2-3 en een keeper van Ajax die 2 gele kaarten krijgt maar waarbij de scheids niet meteen doorheeft dat hij eraf moet beschik ik over profetische gaven. Bij deze staat het dus genoteerd.
Het clownspak als keepertenue van Ajax zal als absurdistisch detail wel over het hoofd gezien mogen worden, lijkt me.
Maar ja ... je bent een luie hondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Ik zou eigenlijk aan mijn conditie moeten gaan werken vor het nieuwe seizoen...
Maar ja
Dat droomde ik vannacht. Echt waar, heb het niet verzonnen.quote:
Zo wil ik het niet noemen, maar het komt er wel opneerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ja ... je bent een luie hond![]()
Ga hockeyen man........quote:
ooooooo dan kan ik het ook welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
Zelfs SCH loopt nog zes minuten VoreG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |